ספין או אמיתי?

האם נתניהו באמת תכנן לנסוע לאמירויות?

ראש הממשלה התנער היום מהדיווחים כי בכוונתו היה לנסוע לביקור באיחוד האמירויות, אך האם לא הייתה לו כוונה לנסוע, או שבשל אילוצים כאלו ואחרים - הביקור התבטל? (חדשות)

מישאל לוי | כיכר השבת |
ההסכם בין האמירויות לישראל (צילום: לע"מ)

באיחוד האמירויות זועמים על כך שנתניהו מערב אותם בבחירות בישראל, על פי דיווחים שונים, נתניהו היה אמור לטוס לפני הבחירות לאבו דאבי, האם זה היה ספין תקשורתי, או שנתניהו התכוון לנסוע, אך לבסוף לא הסתייע.

על פי הדיווח הערב (רביעי) בכאן, מתחת לפני השטח נתניהו מאוד רצה לטוס ואף דחף לכך בכמה אמצעים. כאמור ביום חמישי, נתניהו תכנן ביום חמישי לטוס לאבו דאבי, אך מנהיג איחוד האמירויות לא שהה באבו דאבי ואז נעשו עוד ניסיונות לקיים פגישה ביום שישי, מה שבסוף נדחה בשל אילוצי כניסת השבת.

(חדשות הערב, כאן 11)

אך מה שברור על פי הדיווח, שנתניהו היה חפץ מאוד בביקור, אך לבסוף זה לא הסתייע גם בשל הדם הרע שזורם בים האמירתים לישראל, בשל כך שנתניהו מערב אותם בבחירות.

כזכור, מוקדם יותר היום דווח בגלי צה"ל, כי מתקיים ניסיון לתאם מחדש את הפגישה עם השייח' מוחמד בן זאיד, שבוטלה בשבוע שעבר בעקבות המתיחות עם ירדן, שמנעה את הטיסה מעל שמיה. אך בריאיון שהעניק נתניהו מיד לאחר הפרסום, לרדיו גלי ישראל הבהיר שלא ייסע: "צפויים עוד 4 הסכמים היסטוריים שנמצאים מעבר לפינה ואני מתכוון להביא. אני לא נוסע לאבו דאבי לפני הבחירות, אני אגיע לשם בהמשך, אבל יש עוד 4 מדינות ערביות שמחכות להסכמי שלום אתנו".

צפו בדיווח

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר