הזוועה בקריית גת

האב דקר את בנו 14 פעמים ושותק בחקירה

הרצח המזעזע בקריית חסידות גור בקריית גת: על פי החשד, האב שהיה ככל הנראה בהתקף פסיכוטי, שלח את ידו על בנו הגדול ודקר אותו 14 פעמים: "אנו מזועזעים ובוכים" (חסידים)

בית המשפחה (צילום: מד"א)

הרצח המחריד בעיר קריית גת: סמוך לחצות אמש (רביעי), כוחות הצלה ומשטרה גדולים הוזעקו לבית בקריה החסידית 'גור', לאחר שהאם התקשרה ודיווחה כי בעלה סבל מ"התקף פסיכוטי" ודקר את בנם בן ה-14.

כעת מתברר, כי האב בן ה-37 הוא חסיד גור העובד למחייתו כיבואן מוצרים מסין לישראל, בכל שנת הקורונה האחרונה, האב לא יכול היה לטוס לסין ובשל כך עסקיו "נתקעו".

מסיבה שטרם ברורה, האבא חשוד כי נטל ברוע לב אכזרי מאין כמותו סכין גדולה מהמטבח הביתי והחל לדקור באכזריות אין קץ את בנו, על פי החשד הוא דקר אותו כ-14 פעמים.

האמא, שהתה בחדר הסמוך יחד עם עוד ילדים, והיא התקשרה למשטרה, תוך שהיא שומעת את בנה שואג מכאבים וזועק לעזרתה.

תוך כדי שיחה עם המוקד המשטרתי, האם זעקה לאב שיחדול ממעשיו הנפשעים, אך הוא כבר ביצע את זממו ועוד לפני שכוחות המשטרה הספיקו להגיע הביתה, הוא הספיק להימלט לחורשה סמוכה.

מספר על התקרית. (משטרת ישראל)

בשיחה עם המשטרה נשמעה האם זועקת: "תעשו משהו, תבואו מהר הוא רוצח לי את הילד", השוטרים עשו מאמץ להרגיע אותה וביקשו ממנה להרחיק את הילדים האחרים, האחות בת ה-13 נשמעה אף היא זועקת לאב שיפסיק את מעשיו.

האב כאמור עסק ביבוא מוצרים מסין לישראל והשנה האחרונה הייתה קשה עבורו, מכיוון שלא יכול היה לעבוד, גורמים בקהילה מדווחים, כי ייתכן וזה מה שגרם לאב "להשתגע" ולעשות מעשה בלתי נתפס.

לאחר דקות ספורות, כוחות ההצלה הגיעו למקום וביצעו בנער פעולות החייאה והוא פונה במצב אנוש לבית החולים ברזילי, שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. האב הדוקר כאמור נמלט מהזירה אך בתוך זמן קצר הוא אותר ביער סמוך ונעצר בחשד לרצח.

האב שנעצר נחקר במהלך הלילה, והבוקר צפויים החוקרים לבקש מבית המשפט להאריך את מעצרו. על פי הידוע עד כה, האב בחר לשתוק בחקירה המשטרתית.

מהמשטרה נמסר: "סמוך לשעה 23:20 התקבל במוקד המשטרה דיווח מאישה, לפיו בעלה תקף באמצעות סכין את בנם כבן ה 14 בעיר קרית גת, ונמלט מהמקום. כוחות משטרה גדולים של מרחב לכיש שהוזעקו לזירה, פתחו בסריקות נרחבות, ולאחר זמן קצר איתרו את החשוד (37) בחורשה סמוכה ועצרו אותו.

"הקטין פונה לבית החולים במצב אנוש, שם בהמשך נקבע מותו. מפקד מרחב לכיש, ניצב משנה רונן אבניאלי שהגיע לזירה, קיים הערכת מצב מיוחדת, שבסיומה החליט על הקמת צוות חקירה מיוחד".

בקהילה החרדית בעיר הגיבו בהלם וזעזוע מהאירוע: "אני מכיר את האבא בתור שכן, הוא בן אדם מאוד עדין, לא היה איתו אף פעם שום דבר, בן אדם מאוד עדין, בן אדם צדיק", סיפר אחד מהשכנים. שכן נוסף הוסיף: "לא היה איתו אף פעם כלום, קשה להאמין שזה קרה פה".

חובש רפואת חירום רכוב על אופנוע מד"א אמיר פרץ סיפר: "מדובר באירוע קשה מאוד. כשהגעתי לבית הובילו אותי לנער ששכב מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה עם פציעות מדממות בגופו.

"מיד התחלנו בטיפול רפואי שכלל עצירת דימומים, חבישות וביצוע פעולות החייאה. הכנסנו אותו לניידת טיפול נמרץ תוך המשך טיפול רפואי ופינינו אותו לבית החולים במצב קריטי תוך ביצוע פעולות החייאה מתקדמות שכללו הנשמות, עיסויים ומתן תרופות."

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר