ריאיון באולפן

ח"כ ישראל אייכלר על ההסתה של ליברמן: גם בשואה זה התחיל כך

ההסתה הנוראית כנגד הציבור החרדי; הצעירים החרדים שיצביעו לסמוטריץ'; התמיכה בנתניהו לצד הביקורת וימי הקורונה • ח"כ ישראל אייכלר בריאיון לישי כהן באולפן (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(ניהול אולפן: מולי הרשקוביץ. מפיק: איציק אוחנה)

ימים ספורים לבחירות 2021, ח"כ ישראל אייכלר, שובר שתיקה ומתארח לריאיון באולפן 'כיכר השבת' ומתייחס להסתה הנוראית כנגד הציבור החריד, הזעם על התנהלות בנימין נתניהו לצד התמיכה בו, ההפרות בימי הקורונה והחרדים המצביעים ל'ציונות הדתית'. צפו בריאיון המלא.

קטע מהראיון

אמרת שצריך לנתק כל קשר עם שלטון נתניהו, הגדרת את הפעילות שלו ושל הממשלה בחודשים האחרונים כפשע, אז איפה האיזון בין האמירות הקשות שלך נגדו לבין העובדה שאתם הולכים בכל הכח רק עם נתניהו?

"יש חלקים שנעשו פה פשעים ולא מתוך כוונות זדון אלא מחוסר ידיעה וניסוי ותהייה שעשו על בני אדם כדי לצאת מהמשבר והם לא ידעו איך עושים את זה,

"אבל יש צד שני שאותו נתניהו הביא את החיסונים, הקב"ה נתן פה לאדם שקוראים לו נתניהו לשכנע את מנכ"ל פייזר, ונתן חכמה למדענים של פייזר שימציאו את החיסון והוא הביא ישועה לעם ישראל".

ח"כ ישראל אייכלר בריאיון לישי כהן

מה שווה האיום שלך שבעוד חודשיים יחסמו שוב את ירושלים, יבוא אייכלר ויגיד שוב אנחנו צריכים לנתק קשר עם השלטון, צריכים לחפש חלופות שלטוניות לנתניהו, כשבעוד שבועיים אנשים יודעים שאייכלר יגיד אנחנו רק נתניהו, ועם כל הגירעונות שלו הוא הטוב ביותר למצב הזה?

"גם האדם הכישרוני ביותר צריך לדעת שכשהוא צריך אותנו שהוא לא יכול להתנהג כפי שהוא רוצה וכפי שהוא עשה, הוא צריך לשפר את דרכיו, זה שאין לו מתחרים זו עובדה אבל זה לא אומר שאנחנו עבדים שלו, וכשאמרתי לנתק קשר עם השלטון אמרתי לשבועיים שלפני הבחירות, זו הייתה הצהרת מחאה שיידעו שאי אפשר לדרוך על הציבור החרדי ואי אפשר לקבל אותנו בחינם.

"בינתיים אני יכול להודיע לך שאין חלופה לשלטון הנוכחי, ואם כבר מדברים על סער ובנט כאפשרות אני כבר מעדיף שגפני יהיה ראש ממשלה..

"צ'רצ'יל אמר שדמוקרטיה היא שיטת שלטון מאוד גרועה אבל כל האחרות גרועות ממנה, על ביבי גם אפשר לומר את זה, ההנהגה שלו היא נוראה וקשה בפרט לדברים שנוגעים לדת אני חושב שהוא צריך להיות הרבה יותר מוקיר טובה לחרדים שבלעדיהם הוא לא היה ראש ממשלה אבל אין לנו אפשרות אחרת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר