המנהל עוכב

ערב שבת: נערה 'מיוחדת' טבעה למוות בנחל האסי

נערה בעלת צרכים מיוחדים הגיעה יחד עם חבריה לשחות בנחל, לפתע החלה לטבוע וכוחות ההצלה הגיעו למקום וקבעו את מותה • מנהל העמותה עוכב לחקירה משטרתית (חדשות)

מישאל לוי | כיכר השבת |
נחל האסי (צילום: שמעון סודרי, צילום אווירי)

נערה בת 18 בעלת צרכים מיוחדים טבעה למוות בערב שבת (שישי), כאשר הגיעה לטיול מאורגן ביחד עם עוד נערים בעלי צרכים מיוחדים.

במקרה התרחש בנחל האסי, הנמצא סמוך לקיבוץ ניר דוד. קבוצת נערים בעלי צרכים מיוחדים הגיעו למקום במטרה לשחות בנחל.

כוחות החירום הוזעקו למקום, לאחר שנערה בת 18 החלה לטבוע, הכוננים ביצעו פעולות החייאה רבות בנערה, שבסופן נאלצו הפראמדיקים לקבוע את מותה במקום.

חובשי הצלה עדי חיים ונתנאל שוקרון סיפרו : "כשהגענו למקום הכווינו אותנו לעבר נערה ששכבה כשהיא מחוסרת הכרה במקום, ואזרחים ביצעו בה פעולות החייאה. יחד עם פראמדיקים של מד"א המשכנו בביצוע פעולות החייאה מתקדמות, אך למרבה הצער נאלצו הפראמדיקים לקבוע את מותה במקום."

פראמדיק מד"א דניס פולקוב סיפר: "כשהגענו לקיבוץ הובילו אותנו לגדות הנחל אליו משו את הנערה כשהיא מחוסרת הכרה, ללא דופק וללא נשימה. הענקנו לה טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות שכללו הנשמות, עיסויים ומתן תרופות אבל מצבה היה קריטי ובסופן נאלצנו לקבוע את מותה."

ממשטרת ישראל נמסר: "הצעירה נמשתה מהמים והצוות הרפואי שהגיע למקום ביצע בה פעולות החייאה אך לבסוף נאלצו לקבוע את מותה. שוטרי משטרת ישראל הגיעו למקום ופתחו בחקירה במסגרתה גבו עדויות ומנהל העמותה בן 34 עוכב לחקירה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר