אולפן הבחירות

ח"כ יעקב מרגי: 'גפני וליצמן ברחו מצומת קבלת ההחלטות'

יממה לבחירות 2021, ח"כ יעקב מרגי יוצא להתקפה על בכירי 'יהדות התורה' שלדבריו ברחו מאחריות בתקופת הקורונה וזועם על קמפיין 'לא להצביע': "קמפיין שערורייתי, קבוצה של אנרכיסטים" (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
(ניהול אולפן: זאב רוזנברג. מפיק: איציק אוחנה)

יממה לבחירות 2021, ח"כ יעקב מרגי (ש"ס), יו"ר 'ועדת הכלכלה' של הכנסת, יוצא להתקפה על הנהגת 'יהדות התורה' שלדבריו ברחה מאחריות בימי מגיפת הקורונה. צפו בריאיון המלא.

כותרות הריאיון

גוש הימין: "אין ספק, זה מה שמלחיץ את המערכת שאנחנו טרם השגנו 61. יש אותם, יש את הפירות בעץ והשאלה אם נדע לקטוף אותם, השאלה אם נדע להלחיץ את ציבור הבוחרים".

הצבעה חרדית ל'ציונות הדתית': "א אחד לא יכול להבטיח שתהיה לי למעלה מ-80% מהתומכים שלי, אני כן רוצה שבצלאל יעבור. ממה מאוכזבים בציבור החרדי? עבור מי אנחנו נלחמים?".

האכזבה בקרב הציבור החרדי מהנציגים בימי המגיפה: "אתה רוצה לדעת למה אתה לא צריך להיות מאוכזב? תבין את העוצמה מה איווט ליברמן אומר על החרדים - תבין עד כמה אנחנו הגב שלך בממשלה. על מה יצא הקצף על החברה החרדית? שאנחנו, אריה דרעי, שהוא החרדי היחיד שהיה בקורונה הפעיל את כל כוחו".

ח"כ יעקב מרגי בריאיון לישי כהן

'יהדות התורה': "הם ברחו, הם ברחו מצומת קבלת ההחלטות, היחיד שנלחם בקורונה הוא אריה דרעי. ראש הממשלה ידע מה דעתם של 'יהדות התורה', הם אלופים לצעוק, הם אלופים לצעוק אחרי קבלת ההחלטה, דרעי העדיף להילחם ולמנוע את הצעקה הזאת. אני אומר לחרדים: אין לכם ממה להיות מאוכזבים".

הקריאה של משה גפני לספרדים הלומדים במוסדות אשכנזים להצביע ג': "מי שצריך לומר תודה זה המורים והמנהלים והעמותות האשכנזיות - לציבור הספרדי, שאנחנו ממלאים לו את התקנים, הוא לא עושה טובה לאף אחד. אדרבה, שישחרר את כל הבנות - נראה אותו".

קמפיין לא להצביע במגזר החרדי: "הוא קמפיין שערורייתי. זו קבוצה של אנרכיסטים וכפויי טובה, חסרי דעת. אם הם היו בוחנים לעומק, קיבלתי את הציוצים שלהם, הם חסרי אחריות, לא מכירים את התמונה. אם היו מקבלים הכל הם היו מתלוננים, זו קבוצה קטנה, מקווה שיקבלו שכל עד מחר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר