הישורת האחרונה

כך מנסים נתניהו וסמוטריץ' לנגוס ב'ימינה'

יום לפני פתיחת הקלפיות וראשי 'הליכוד' ו'הציונות הדתית' דוחקים, כל אחד בדרכו הוא, ביו"ר 'ימינה', ומנסים להקטין את כוחו • בנט בתגובה מנסה לשדר עסקים כרגיל (חדשות, בארץ)

רפאל כהן | כיכר השבת |
בנט ונתניהו (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

פחות מיממה לפתיחת הקלפיות (שני), ובגוש הימין נעשה מאמץ רב להקטין את כוחו של נפתלי בנט, האיש שמנסה להתייצב בין הגושים.

רה"מ נתניהו ביקר במועצה האזורית שומרון, ושב על התחייבותו ממסעי בחירות קודמים להחיל את הריבונות, זאת תוך קריאה להעדיף את 'הליכוד' על פני 'ימינה'. בדף הטוויטר של מפלגתו גם פורסמו דברי יו"ר 'יש עתיד', יאיר לפיד, לפיהם "בנט בחדרי המשא ומתן שונה מהטלוויזיה", וכתבו: "הצבעה לבנט = הצבעה ללפיד בממשלה. הצבעה למחל = הצבעה לבנט בממשלה".

בשידור חי: בנט חתם שלא ישב תחת לפיד (באדיבות: ערוץ 20)

מנגד, בנט מנסה לשאוב את המנדטים האחרונים שלו מהבסיס שלו, מבני הציונות הדתית. בצלאל סמוטריץ', יו"ר 'הציונות הדתית', חושש ממצב רחוק של נפילה תחת אחוז החסימה בגלל הצבעה ל'ימינה' ופרסם פוסט בחשבון הפייסבוק שלו הקורא למצביעיו להישאר איתו".

"חברים, הסקרים הפנימיים שלנו מדאיגים" אמר סמוטריץ' והוסיף: "אנחנו ב"ה עדיין מעל אחוז החסימה אבל זה הולך להיות גבולי. חשוב להבין, אפילו 5 מנדטים בסקרים יכולים בקלות להיגרר אל מתחת לאחוז החסימה".

"אל תאמינו לספינים המופרכים של בנט, שיודע בדיוק מה הוא עושה. מאתמול הוא רץ מאולפן לאולפן וטוען שהכפלנו את כוחנו תוך 24 שעות. מדובר בקמפיין שקרי וחסר אחריות כלפי מצביעי הימין, שבניגוד אליו כן רוצים לראות את הציונות הדתית בכנסת ואת הימין מגיע ל-61".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר