בעקבות מרגי ל'כיכר'

בג' משיבים אש: 'דרעי בקורונה ברח; ארבל 'מסר' למשטרה'

דבריו של ח"כ מרגי מש"ס בראיון לכיכר השבת, כי רק דרעי נלחם לטובת החרדים בעידן הקורונה בעוד יהדות התורה היתה 'אלופה בצעקות', מעוררים כעס רב ומתקפה חסרת תקדים (ארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
דרעי וארבל. ארכיון (צילום: כיכר השבת)

גורמים ביהדות התורה מגיבים הערב (שני) לטענות מרגי בראיון ל'כיכר השבת', אותן הם מגדירים כהכפשות, על כך שרק יו"ר ש"ס דרעי נלחם למען החרדים בקשיי הקורונה, ונציגי המפלגה האשכנזית "אלופים רק בצעקות".

בשיחה ל'כיכר השבת' יוצאים גורמים ביהדות התורה במתקפה חסרת תקדים על דרעי ונציגי ש"ס, ומשיבים באותו מטבע: "אחרי שנה בה דרעי ונציגיו לא בחלו בשום דרך להקשות על החרדים, כדי למצוא חן בעיני המצביעים החילונים - כולל להשמיץ את החרדים שמדביקים ומפיצי קורונה ("70% חולים חרדיים") - הצליחו נציגי יהדות התורה להתעקש ולהוביל החלטות אמיצות לטובת הציבור".

ביהדות התורה מבקרים קשות גם את התנהלותה הכללית של ש"ס, בדגש על ח"כ משה ארבל, ואומרים שזו היתה "התרפסות לפקידים, תוך פעילות למסור למשטרה קהילות שנהגו כהוראות רבותיהם".

הראיון שהסעיר (ניהול אולפן: זאב רוזנברג)

הגורמים הוסיפו: "כולנו זוכרים כמה דרעי ברח מהתמודדות, ואישר על דעת עצמו גזירות והחלטות - בניגוד לנציגים החרדים האחרים שהבינו לאחר מעשה כי הוא סגר את הדברים מול הפקידים והמל"ל".

ביהדות התורה מביאים כדוגמאות לכך, את המקרים הבאים: "דרעי דחה חודשים הכרעה במתווה חתונות, ובתי ספר, ברח ממאבק בהחלטה על אומן; היה הנציג החרדי היחיד שעודכן מראש ואישר את ביטול התחבורה לפורים בירושלים".

"מרגי מסתיר מהציבור את ההוראה שקיבל מדרעי לדחות את ההצבעה נגד הקנסות בוועדת הכלכלה, במקום להצביע ולהפיל אותן, ורק ההתעקשות שלנו העבירה את הדיון בנושא למליאה, שם הצלחנו להפיל את ההצבעה. וזו רק דוגמה אחת, מיני עשרות רבות", חותמים ביהדות התורה את המתקפה חסרת התקדים על ש"ס.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר