כך השוטרים נערכו

תיעוד מרהיב: 'ברכת הכהנים' בכותל המערבי

מאות שוטרים, לוחמי יס"מ ומג"ב, כוחות תגבור, מתנדבים ופרשים, נפרסו היום ברחבי ירושלים והעיר העתיקה, כדי לאבטח את המעמד השני של 'ברכת הכהנים' המסורתי (בארץ)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
(צילום: דוברות המשטרה)

מאות שוטרים ליוו, זה היום השני של חול המועד, את מעמד 'ברכת כהנים' המסורתי ברחבת הכותל המערבי, בהשתתפות אלפי אנשים.

אל המקום הגיעו גם השר לביטחון פנים אמיר אוחנה ומפכ"ל המשטרה יעקב שבתאי, שקיבלו סקירה מפיו של מפקד מחוז ירושלים דורון תורג'מן, אודות היערכות המשטרה לימי חול המועד, בדגש על אזור העיר העתיקה.

החל משעות הבוקר המוקדמות נפרסו מאות שוטרים, לוחמי יס"מ ומג"ב, כוחות תגבור, מתנדבים ופרשים, ברחבי ירושלים והעיר העתיקה, זאת על מנת לשמור על הסדר הציבורי, אבטחת המתפללים והבאים בשערי העיר ביומו השלישי של חג הפסח.

כחלק ממסגרת ההיערכות המבצעית של המחוז, כבר עם אור ראשון הוצבו כוחות מערך התנועה והחלו בפעולות שייטיבו את זרימת התנועה בצירים המובילים אל ריכוזי הקהל השונים, וסביב העיר העתיקה וסביבתה שנסגרו לתנועת כלי רכב - ועל כן התנועה הופנתה לצירים חלופיים וחניונים שונים.

בנוסף לכך, עשרות רבות של שוטרים ולוחמי מג"ב ויס"מ הוצבו ברחבי העיר העתיקה וסמטאותיה, לשמירה על הסדר ואבטחת צירי תנועת אלפי המתפללים והמטיילים שהגיעו למקום, שאלפים מהם כאמור השתתפו ביומו השני של מעמד 'ברכת הכהנים' בכותל המערבי.

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר