לקראת ההמלצות

ח"כי דגל התורה: "משבחים את ראש הממשלה נתניהו"

ברקע הדיווחים על הכעס שקיים בדגל התורה כלפי נתניהו, קיימו בסיעה הליטאית התייעצות לקראת ההמלצות לנשיא על מי להטיל את הרכבת הממשלה, ו"שיבחו את נתניהו על החיסונים" (חרדים)

רפאל כהן | כיכר השבת |
(צילום: דוברות)

חברי הכנסת של דגל התורה קיימו היום (שלישי) ישיבת התייעצות והכנה, לקראת שלב ההמלצות לנשיא המדינה טרם החלטתו על מי להטיל את מלאכת הרכבת הממשלה, ברקע הדיווחים על כעסם כלפי נתניהו.

כזכור, בסיעה הליטאית הובע תסכול על כך שראש הממשלה פעל ערב הבחירות, גם בקרב הציבור החרדי, לעודד הצבעה לרשימת הציונות הדתית. בשל כך, תוצאות הבחירות, שהורו על הפסד של עשרות אלפי קולות, הגבירו את הזעם על התנהלותו.

בכלי התקשורת התפרסמו ביממה האחרונה דיווחים, שהוכחשו בחלוף מספר שעות, על כך שיו"ר דגל התורה ח"כ משה גפני אמר כי "ראש הממשלה הגדיל את סמוטריץ', אז שיאכל את מה שבישל", וסירב להודיע כי סיעתו תמליץ עליו בפני הנשיא.

כעת, עם תום הישיבה שקיימה 'דגל', נמסר: "אנו עושים כל מאמץ כדי להקים קואליציה עם גוש הימין והמסורתיים. נביא את תמונת המצב המלאה בפני גדולי התורה, ונקבל את הוראתם".

כשגפני היה בטוח: "לא נחלשנו" (צילום: כיכר השבת)

"אנו עושים כל מאמץ שלא נלך למערכת בחירות חמישית שזה אסון לכלכלה, ואסון להתנהלות של ישראל שיגרום לחוסר יציבות משווע", נכתב עוד בהודעת דגל התורה.

עוד נמסר, כי "בישיבת הסיעה שיבחו החברים את ראש הממשלה והודו לקב"ה על החיסונים שעובדים, והביעו פליאה על 'כחול לבן' שלא מאפשרים הבאת חיסונים נוספים בגלל שיקולים פוליטיים, כאשר מדובר בפיקוח נפש".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר