יעמדו בפיתוי?

ההצעה למפלגת 'ימינה': שיריון מלא בליכוד

על פי הפרשן הפוליטי עמית סגל, לפתחו של יו"ר 'ימינה' נפתלי בנט הונחה הצעה מפתה במיוחד על ידי ראש הממשלה נתניהו, כדי שימליץ עליו להרכיב ממשלה; כל הפרטים (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
בנט ושקד. יחברו לליכוד? (צילום: Gershon Elinson/Flash90)

יו"ר מפלגת ימינה, ח"כ נפתלי בנט, ניצב בפני דילמת חייו, האם להקים ממשלת מרכז-שמאל, בראשה יעמוד ברוטציה עם יו"ר יש עתיד לפיד, או להמליץ על נתניהו להרכיב את הממשלה, בתמורה להצעה מפליגה אחרת שהוא שיגר אליו.

פרשן 'חדשות 12' עמית סגל דיווח הערב (רביעי), כי ראש הממשלה נתניהו מציע לבנט להיכנס באופן מיידי למפלגתו, הליכוד, בה ישוריינו שבעת חברי הכנסת של 'ימינה', ב-37 המקומות הראשונים.

שיריון מפתה זה בליכוד ייקבע, על פי הצעה זו, עבור שתי מערכות הבחירות הקרובות - ללא התנייה בעיתוי בו הן יתקיימו, בעתיד הקרוב או הרחוק.

זאת ועוד, ל'ימינה' מוצע ייצוג - באותו יחס שווה - בקרב מרכז הליכוד ובין מתפקדי המפלגה: כ-17% מחברי כל המוסדות הקובעים את החלטותיה של התנועה הפוליטית הגדולה בישראל.

כדי להוכיח את רצינות כוונותיו, בניגוד להבטחות העבר אותן הוא הפר פעם אחר פעם, נפגש השבוע נתניהו עם יו"ר מרכז הליכוד ח"כ חיים כץ, כדי לקבל את הסכמתו למהלך הדרמטי.

יצוין, כי במערכת הפוליטית רווחת זה מכבר הידיעה על רצונה של ח"כ איילת שקד לחבור לליכוד, כדי להתמודד בעיד על הנהגתו, אך עמדתו של בנט בענין לא ברורה דיה.

הצהרת רה"מ נתניהו, הערב (צילום: מתוך הפייסבוק הרשמי)

בתגובה שהתפרסמה הלילה מטעמה של 'ימינה', בעקבות הצהרתו המיוחדת של ראש הממשלה בנימין נתניהו, הובעה התייחסות מרומזת גם להצעה זו, כאשר היא לא נשללת על הסף.

"נפתלי בנט דואג לאזרחים, לא לשיריונים... בנט ימשיך לעשות כל מאמץ כדי להקים ממשלה טובה ויציבה שתחלץ את ישראל מהכאוס", נמסר מדוברות המפלגה הימנית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר