"מנסה לחמוק ממשפטו"

האם בג"ץ יכריע מי יהיה שר המשפטים הבא

ממשלת המעבר והפלונטר הפוליטי: התנועה לאיכות השלטון, הודיעה היום כי היא תעתור לבג"ץ בדרישה למנות שר משפטים קבוע; "הנאשם המנסה לחמוק ממשפטו, פוגע בתפקוד הממשלה", אמרו (חדשות)

בית המשפט העליון (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

סאגת אי מינוי שר משפטים: לאחר הדחייה של ישיבת הממשלה בנוגע למינויו של שר משפטים חדש, התנועה לאיכות השלטון הודיעה היום (חמישי) כי תעתור על כך לבג"צ.

לאחר ההודעה של אי מינוי שר משפטים חדש - בתחילת השבוע, פנתה התנועה לאיכות השלטון לראש הממשלה נתניהו וגנץ בדרישה למנות לאלתר מינויי קבע, במקום השרים שכהונתם פקעה.

במכתבה כתבה התנועה: ''איוש תפקיד שר המשפטים הינו קריטי להמשך תפקוד כלל המערכת המשפטית נוכח מהות תפקידיו וסמכויותיו"

"הותרת משרד המשפטים ללא שר מובילה ל"שיתוק" משרד המשפטים, באופן אשר ישפיע באופן קריטי הן על מערכת המשפט בישראל".

במכתבה התנועה מדגישה כי ''תפקידכם הינו לפעול לטובת האינטרס הציבורי ולהניח בצד מחלוקות ואינטרסים פוליטיים שלא מן העניין, קל וחומר בתקופה זו בה מדינת ישראל מתמודדת עם משבר הקורונה. אי לכך, הנכם נדרשים לפעול תוך מנהיגות אחראית, לשים את טובת הציבור הישראלי לנגד עינכם ולפעול למינוי מינויי הקבע באופן מיידי".

עו"ד תומר נאור, ראש האגף המשפטי בתנועה לאיכות השלטון הסבירה: "שר המשפטים הוא אחד התפקידים החשובים בממשלה, המשליך בחתימתו על תפקודם הקריטי של משרדי ממשלה אחרים. לא ייתכן ששיקולים זרים שמקורם בנאשם בפלילים המנסה לחמוק ממשפטו ישתקו את פעילות ממשלת ישראל ויפגעו בתפקודה."

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר