החקירה בעיצומה

כתב אישום: סיפק סמים לאב שרצח את בנו

כתב אישום הוגש לפני זמן קצר נגד החשוד שסיפק למטופליו לכאורה סמים מסוכנים. אחד מהמטופלים היה האב שדקר את בנו למוות בקרית גת לפני כשבועיים תחת השפעת סם (בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
זירת האירוע הנורא (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

במסגרת חקירת תיק הרצח המתנהל במרחב לכיש נגד האב מקרית גת החשוד ברצח בנו כבן ה-14, עצרו חוקרי המשטרה תושב (38) גוש עציון, בחשד שהעניק לכאורה טיפול לחשוד ברצח ולאנשים נוספים, זאת תוך שמספק להם סמים מסוכנים.

חוקרי המשטרה שהחלו לאסוף ראיות וממצאים תוך גביית עדויות מאנשים נוספים בהם טיפל לכאורה החשוד, חשפו את דפוס פעולתו, לפיו היה נוהג להשאיר את הסמים המסוכנים מסוג MDMA, על שולחן בו התקיימו המפגשים, אותם היו צורכים המטופלים תוך שמשלמים לחשוד אלפי שקלים, ובדרך זו סיפק להם את הסמים.

עוד עלה, כי לחשוד אין כל הסמכה או הכשרה לטפל באנשים הסובלים מהפרעות נפשיות, וכי החשוד נהג לרכוש את הסמים המסוכנים באמצעות רשת 'הטלגראס'.

כאמור, עם סיום גיבוש חומר הראיות נגד חשוד, הגישה נגדו לפני זמן קצר, יחידת התביעות של משטרת ישראל, כתב אישום ובו 6 אישומים בגין עבירות של יצוא/ יבוא / סחר ואספקה של סמים מסוכנים.

בנוסף, המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו עד לתום ההליכים.

כזכור, לפני כשבועיים, סמוך לחצות כוחות הצלה ומשטרה גדולים הוזעקו לבית בקריה החסידית 'גור', לאחר שהאם התקשרה ודיווחה כי בעלה סבל מ"התקף פסיכוטי" ודקר את בנם בן ה-14, שעות ספורות לאחר מכן, הנער נפטר והאב שברח - נתפס ומאז נחקר במשטרה כשלטענת עורכי דינו היה תחת השפעת הסמים שקיבל מהמטפל שנעצר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר