מחלה נדירה • צפו

מצמרר: ישראל הקטן מתחנן; 'שלא יהיה לי גבס, אני רוצה להיות ילד רגיל'

תיעוד מצמרר: ישראל הקטן שסובל ממחלה נדירה בגופו, נפל ונזקק לטיפול רפואי. בדרך לבית החולים, ישראל נשמע מתחנן, שלא יהיה לו גבס; "אני רוצה להיות ילד רגיל" • צפו (חרדים)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
ישראל מתחנן ברכב (צילום: באדיבות המשפחה)

ישראל גולדרייך, בן ה-7.5 מבני ברק, סובל ממחלה נדירה, בשבוע שעבר, הוא נפל ונזקק לטיפול בבית החולים. בדרך לבית החולים, הוא ביקש מאביו בקשה - שריגשה רבים.

ישראל, נולד עם מחלת עצם שנקראת 'אוסטוגנזיס אימפרפקטה סוג 2', אביו, חזקי גולדרייך, מספר ל'כיכר השבת', כי "עם הזמן הטיפולים והרבה הרבה תפילות, סגולות, ברכות ומעשים טובים של יהודים טובים, הוא 'ירד' לשלב 3 שהוא פחות מסוכן. מהלידה ועד לרגע זה, ישראל שבר 83 (!) שברים בכל חלקי גופו הקטן".

ישראל הקטן בדרך לבית החולים

"בשבוע שעבר", מספר האב, "נסענו לחופש ןישראל נפל נפילה לא פשוטה (של 40 ס"מ סך הכל) והוא נזקק להתפנות בבית החולים, בדרך הוא ביקש ממני - אבא, תבקש מהחברים שלך שיתפללו עלי שאני לא יסבול יותר שלא יהיה לי שבר או גבס".

"ישראל", מוסיף האב בהתרגשות, "רק מבקש שיתפללו עליו שהוא יותר לא ישבור שום עצם בגופו. קשה לו מאוד עם הכאבים הנוראים בכל שבר. תתפללו על ישראל בן נִיסִּי לרפואה שלמה בעצמותיו ויהיה כאחד האדם ללא שברים כלל".

מי שראה את הסטטוס של האב והתרגש, הוא הזמר רולי דיקמן, ששיתף את עוקביו הרבים בתחושות: "הילד המתוק הזה גרם לי להזיל דמעה, אני עצרתי את היום שלי ואני מתחנן שתתפללו עבורו, כדי שיהיה ילד רגיל".

רולי דיקמן משתף את עוקביו ברשת החברתית

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר