נהגים, זהירות!

הנהג סיים לתדלק - והרכב נגנב • צפו בתיעוד

בתיעוד ממצלמות אבטחה של תחנת דלק נראה אדם מסיים לתדלק את רכבו, ויוצא כדי להחזיר את פיית התדלוק למקומה; בתוך שניות, הרכב נגנב וניסיונו למנוע זאת - נכשלו; צפו (ארץ)

(צילום: לפי סעיף 27א)

בתיעוד ממצלמות אבטחה של תחנת דלק נראה אדם מסיים לתדלק את רכבו, ויוצא כדי להחזיר את פיית התדלוק למקומה ובתוך שניות, הרכב נגנב וניסיונו למנוע זאת - נכשלו.

התדלוק של הרכב נעשה בעת שהוא היה מונע, כך שבמהלך התדלוק הוא שהה במקומו, ליד ההגה. עם סיום התדלוק, הוא יצא מהרכב - תוך שהוא משאיר אותו דלוק, ופנה להחזיר את פיית התדלוק למקומה.

באותו הזמן, כשהנהג שוהה בחלקו האחורי של הרכב, רכב שנראה מפטרל במקום מספר פעמים, הגיח לצד הרכב המונע, נצמד אליו ואחד הגנבים יוצא בזריזות, כשקפוצ'ון לראשו, מזנק אל מושב הנהג - ומתחיל לנסוע.

הנהג, התעשת ונתלה על הרכב בניסיון למנוע את גניבת רכבו החדיש, אך ככל הנראה ללא הצלחה.

איך מונעים גניבת רכב בעת תדלוק? פשוט מאוד. כאשר יוצאים לתדלק, מדוממים מנוע ולוקחים את מפתח הרכב - אתכם, מבלי להשאיר את הרכב פתוח. אם יש נוסעים נוספים, פתחו להם את החלונות.

צפו בתיעוד ולמדו להישמר

  • סרטון זה מופץ ברשתות החברתיות וניסיונותינו לאתר את בעל זכויות היוצרים לא צלחו. אם זהות הצלם ידועה לכם הודיעו לנו בדוא''ל desk@kikar.co.il. השימוש בסרטון נעשה בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים, התשס''ח-2007

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר