"מאבדים שליטה"

אוטובוס של 'אגד' הוצת בשכונת עיסוויה

בשעות הערב (מוצאי שבת) הוצת אוטובוס של חברת 'אגד', בשכונת עיסוויה במזרח ירושלים. הנהג, שנקלע כנראה בטעות למקום, נטש את האוטובוס עם משפחתו, לא היו נפגעים (ארץ)

האוטובוס הבוער (צילום: דיווחים בזמן אמת)

בשעות הערב (מוצאי שבת) הוצת אוטובוס של חברת 'אגד', בשכונת עיסוויה במזרח ירושלים.

שני צוותים של לוחמי האש יצאו לזירת האירוע, שהחלה בסביבות השעה 20:20, אולם בהוראת המשטרה נדרשו להמתין מחוץ לשכונה עד להגעת ליווי של כוח משטרתי נוסף.

מבירור ראשוני עולה שנהג של חברת אגד טעה בדרך ונכנס לשכונת עיסוויה. הוא הותקף על ידי תושבים מקומיים ונאלץ לנטוש את הרכב, כפי הנראה יחד עם בני משפחתו.

נזק רב נגרם לאוטובוס - כולל השלכה של בקבוק תבערה, מה שגרם למעט בערה בתא הנוסעים, אולם האש כובתה בטרם הגיעו הכוחות למקום.

מהמשטרה נמסר כי "התקבל דיווח במשטרה אודות אוטובוס בו הנהג ומשפחתו שנכנס אל תוך שכונת עיסוויה במזרח ירושלים במטרה לקצר את הדרך. בעת כניסת האוטובוס למקום החל יידוי אבנים לעברו ונגרם לו נזק רב. הנהג ומשפחתו נמלטו מהאוטובוס וחברו לכוחות בסמוך (אין נפגעים). כוחות משטרה פועלים במקום להשבת הסדר".

שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, מירי רגב, אמרה בתגובה: "מחזקת את ידי נהג אגד שהותקף הערב במזרח ירושלים. זהו אירוע חמור שיכל להסתיים בצורה קשה בהרבה. אני סומכת על כוחות הביטחון והמשטרה שיביאו למעצר האחראים לאירוע וטיפול בהם במלוא חומרת הדין".

ח"כ איתמר בן גביר מסר בתגובה: "לאט לאט אבל בטוח אנחנו מאבדים את השליטה בירושלים. לא יתכן שבירושלים בירת ישראל אובדן המשילות יגיע למצב כה חמור של תקיפת נהג אוטובוס בבקבוקי תבערה ובאבנים. אני קורא למשטרת ישראל לשים את ידה על הפורעים ולהשיב את המשילות בשכונות ירושלים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר