תאונה באשדוד

גבר בן 50 רכב על אופניים חשמליים ונהרג

גבר כבן 50 נהרג הלילה לאחר שנפגע מרכב בעת שרכב על אופניים חשמליים, בשדרות בני ברית באשדוד. הוא פונה לביה"ח עם פגיעה רב מערכתית, שם נקבע מותו (חדשות)

כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-כ"ט בניסן תשפ"א | 11.04.21
(צילום: דוברות איחוד הצלה)

גבר כבן 50 נהרג הלילה (ראשון) לאחר שנפגע מרכב בעת שרכב על אופניים חשמליים, בשדרות בני ברית פינת ירושלים, באשדוד.

כוחות ההצלה שהוזעקו לזירת התאונה, העניקו לרוכב סיוע רפואי ראשוני והוא פונה לבית החולים 'אסותא' בעיר במצב קשה כשהוא עם פגיעה רב מערכתית, שם נקבע מותו.

הרכב (צילום: דוברות איחוד הצלה)

יעקב מזוז חובש איחוד הצלה מסר: "מדובר ברוכב אופניים חשמליים שנחבל בראשו כתוצאה מפגיעת רכב. הענקתי לו סיוע ראשוני ולאחר מכן הוא פונה לבית החולים במצב קשה".

זירת התאונה (צילום: דוברות ארגון הצלה)

חובשי הצלה ברוך הרשקוביץ ואליעזר שטייסל שהגיעו ראשונים למקום סיפרו: "כשהגענו למקום מצאנו רוכב אופניים חשמליים כבן 50, עם פגיעת ראש קשה לאחר שנפגע מרכב. יחד עם פראמדיקים של מד"א, הענקנו לו טיפול רפואי הכולל קיבוע וחבישות, והוא פונה במצב קשה לחדר טראומה בבית החולים אסותא באשדוד".

מהמשטרה נמסר כי "בשעות הלילה הוזעקו כוחות המשטרה לשדרות בני ברית / ירושלים באשדוד בעקבות דיווח על תאונת דרכים בין רכב לרוכב אופניים חשמליים כבן 57, שנפצע באורח קשה מאוד, ומאוחר יותר מת מפצעיו בבית החולים. בוחני תאונות הדרכים של המשטרה עיכבו את נהג הרכב לחקירה, שבסיומה שוחרר בתנאים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר