בית וגן

מחריד: תקף את ילדתו בת ה-12 ושבר את אפה

תושב שכונת בית וגן שכעס על בתו, חבט בה עד שאפה נשבר. תלונה שהוגשה נגדו הובילה למעצרו, וגם בבית המשפט - שהאריך את מעצרו - הוא המשיך להשתולל (בארץ)

דוד הכהן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: shutterstock)

אדם שכעס על בתו, והיכה אותה עד שאפה נשבר, נעצר בידי המשטרה בעקבות תלונת האם, ובית המשפט אף האריך את מעצרו ביומיים נוספים.

האירוע החמור התרחש אמש בבית המשפחה, המתגוררת בשכונת בית וגן בירושלים, כפי שנציג המשטרה תיאר היום (ראשון) בפני השופטת: "המשיב תקף את בתו בת ה-12 בביתה, נתן לה מרפק לפנים וגרם לה לחבלה באף. היא פונתה לבית החולים לאחר שנגבתה הודעתה".

"ישנן שש פעולות חקירה, שחלקן עם פוטנציאל לשיבוש", עדכן השוטר, רס"ב שלומי פאר. "כמו כן, המשיב מעונין להישלח לבדיקה פסיכיאטרית, ואבקש להיעתר לבקשה".

בשלב זה התערב החשוד ואמר: "אשתי צריכה אותי", ובא כוחו, עו"ד מוטי רפאלי, הוסיף: "אני מסכים כי המשיב ישלח לבדיקה פסיכיאטרית - אך לא במסגרת מעצר".

האב העצור המשיך: "מה יש לכם? אני סובל... זה לא נורמלי. הילדה היא שתקפה אותי, הזזתי את היד והיא קיבלה מכה בטעות. אנחנו משחקים קונג פו...".

לאחר מכן הודיעה השופטת, עדי בר-טל: "אני מאריכה את המעצר עד ל-13.04. עד למועד זה, על שירות בתי הסוהר לקחת את המשיב לבדיקה פסיכיאטרית, וככל וייקבע כי הוא זקוק לאשפוז, הדבר ייעשה במסגרת מעצרו".

למשמע ההחלטה, החל האב העצור, שהיה אזוק בידיו, להשתולל באולם בית משפט השלום בירושלים, עד שהוצא מהמקום בידי הסוהרים המלווים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר