מרכיבים ממשלה

ההצעה של 'הליכוד' לעריקה מישראל ביתנו

ב'ליכוד' לא מבזבזים זמן, וכבר בשבוע האחרון פנו לשני ח"כים מ'ישראל ביתנו' - לשכנע אותם לערוק. אחת מאלו שפנו אליה, חשפה היום את חבילת ההטבות שהבכירים הציעו לה (בארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
יוליה מלינובסקי (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

נתניהו יקים קואליצייה באמצעות עריקים? בריאיון שנערך הערב (ראשון), ב'חדשות 12', עם חברת הכנסת מישראל ביתנו, היא אמרה כי הוצע לה חבילת הטבות בתמורה לכך שתערוק.

בזמן שכולם עסוקים האם סמוטריץ' ייתן יד לממשלה בתמיכת הרשימה המשותפת נתניהו ונציגיו לא מבזבזים זמן ומנסים למצוא חוליות חלשות בקרב המפלגות ממחנה 'רק לא ביבי'.

בריאיון שנערך הערב עם חברת הכנסת יוליה מלינובסקי מ'ישראל ביתנו', היא חשפה, כי בכירים במפלגת הליכוד פנו אליה עם חבילת הטבות מפתות במיוחד.

"הציעו לי לערוק לליכוד תמורה לתיק בכיר, שיריון לשתי מערכות בחירות, וריצה בתמיכת הליכוד לראשות עיריית חולון", חשפה מלינובסקי.

יחד עם זאת הוסיפה מלינובסקי, כי היא עמדה בפיתוי, והחליטה להישאר נאמנה ליו"ר מפלגתה אביגדור ליברמן וסירבה לכל ההצעות שהונחו.

מלינובסקי, נכנסה לכנסת לפני יותר משנתיים, כאשר לפני היא שמשה במשך 14 שנים כחברת מועצה מטעם ישראל ביתנו בעיריית חולון.

בשבוע שעבר נחשף כי גם חבר הכנסת הדרוזי של מפלגת ישראל ביתנו - חמד עמאר, קיבל הצעה מ'הליכוד' ואף הוצע לו תפקיד בכיר בממשלה ושריון במפלגת הליכוד אך הוא סירב.

לערוק לממשלה בראשות נתניהו. בכנס פוליטי של מפלגת 'ישראל ביתנו' שהתקיים ביום שניש עבר בעיר שפרעם, סיפר סגן ראש העיר למאות הנוכחים כי שר בכיר בליכוד פנה אליו בשבוע שעבר וביקש לארגן לו פגישה עם ח"כ חמד עמאר.

על פי דברי סגן ראש העיר, הפגישה המדוברת אכן התקיימה ובמהלכה הוצעה לח"כ חמד עמאר 'חבילת עריק'. החבילה כללה 'תפקיד שר בכיר, שריון ברשימת הליכוד, תקציבים ועוד בונוסים למיניהם'.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר