לאחר הגשת התלונה

עופר כסיף: "המשטרה חזקה על החרדים"

בעקבות האלימות הברוטאלית שהפנתה המשטרה כלפי חה"כ כסיף, הגיע היום האחרון להתלונן במח"ש. לדבריו: "המשטרה חזקה בעיקר על החלשים; חרדים ואתיופים • צפו (משטרה)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
כסיף, במחלקה לחקירות שוטרים (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

חבר הכנסת עופר כסיף מחד"ש, הגיע לקראת ערב (ראשון) למחלקה לחקירות שוטרים בירושלים, כדי להגיש תלונה על האלימות המשטרתית שהופנתה כנגדו.

זמן קצר לפני הגעתו של כסיף למח"ש, הגיע למקום מפקד תחנת שלם, סנ"צ רונן חזוט, שפיקד על כוח המשטרה שפעל בהפגנה כדי להעיד.

לאחר שהגיש תלונה ושיחק 'שחמט', אמר עופר כסיף, "בטח כולכם זוכרים שראש הממשלה המנוח יצחק רבין אמר, שהאלימות מגיעה מצד אנשי החוק היא בעייתית וחמורה שבעתיים".

"תושבי שייח ג'ראח והשטחים הכבושים סובלים מאלימות שיטתית ויומיומית מהכיבוש, קארל מרקס אמר לפני 200 שנה, שעם שכובש לעולם לא יהיה עם חופשי וזה בדיוק מה שאנחנו רואים בשנים האחרונות".

"אנחנו יודעים שהאלימות של המשטרה היא כנגד כל האוכלוסיות המוחלשות, כולל החרדים והאתיופים, והאזרחים נמצאים תחת אלימות של מי שאמור להגן עליהם, האלימות העיקרית זה לזרוק משפחות פלסטיניות משייח ג'ראח'".

"המשטרה בעצמה פועלת באלימות נגד מפגיני בלפור, וכאשר תקפו אותי - קודם כל זו התקפה ברוטאלית נגד אזרח ואז כנגד חבר כנסת", אמר כסיף לסיום.

כזכור, ביום שישי הותקף ונפצע ח"כ עופר כסיף מהרשימה המשותפת, במהלך עימות עם שוטרים, בהפגנה בשכונת שיחח ג'ראח במזרח ירושלים.

בתיעודים שהופצו מהזירה נראה ח"כ כסיף מתעמת עם אחד השוטרים, שבתגובה דוחף אותו ותוקף אותו באגרוף. לאחר מכן, קבוצת שוטרים השכיבה את הח"כ על הרצפה בניסיון להשתלט עליו.

במהלך העימות עם השוטרים נשברו משקפיו של כסיף, חולצתו נקרעה והערב הוא נראה עם עיניים נפוחות ופצועות, כתוצאה מהאלימות שחווה.

סנ"צ רונן חזוט, הערב במח"ש
סנ"צ רונן חזוט, הערב במח"ש

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר