בכנס הרוכשים • צפו

מקלב תקף את ראש העיר: הורס את השבת

"ראש עיריית חריש הביא חוק עזר עירוני שהוא הרס השבת - אלו דברים שצריכים להאבק עליהם", כך אמר הערב סגן השר אורי מקלב, בנוסף, הבטיח תוכנית תחבורה לעיר • צפו (חרדי)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
אורי מקלב, הערב (צילום: ללא קרדיט)

בכנס רוכשי דירות חדשות לעיר חריש שנערך הערב (ראשון) במודיעין עילית, הודיע סגן שר התחבורה אורי מקלב כי משרד התחבורה מגבש בימים אלו תוכנית מקיפה לתחבורה ציבורית יעילה לעיר חריש, בנוסף, תקף את ראש העיר על חוק העזק שעבר לאחרונה.

סגן שר התחבורה אורי מקלב תקף בחריפות את ראש מועצת העיר חריש יצחק קשת, שהביא חוק עזר עירוני הפוגע לדבריו בקדושת השבת.

"ראשיתך מצער ואחריתך ישגה מאוד, עכשיו אנחנו בישורת של ה'ישגה מאוד'", פתח מקלב את דבריו ואמר: "ראינו לאורך ההיסטוריה הרבה צרות לעם ישראל ואנחנו לא יודעים למה, נכון היה יותר קל לקבל עיר חרדית במתנה, מוסדות חינוך, מוסדות תורה על טהרת הקודש. אך כאשר אנחנו רואים את החיזוק הגדול באחרונה בעיר חריש, אלפי משפחות יראיות לדבר ה' שמגיעות למקום במסירות נפש, ראינו את הקהילות המבוססות במסירות נפש, מגיעים כנחשון לפני המחנה, רואים את השכר הגדול למאבק הזה".

"כולנו ראינו את הרב רייסנר רב הקהילה המרא דאתרא, נאבק למען הטהרה, ראינו את המאבק על השבת, צריך עיר עם מאבק קודם, ביהמ"ק יבוא במתנה - אבל אלו דברים שצריך להיאבק עליהם זה החינוך שלנו, זה המסר לאחרים כך העיר יכולה להיבנות. לא היה קל, ניסו במועצת העיר חריש להעביר חוק עזר שהוא הרס השבת המרא דאתרא לא נתן לזה, אנחנו יודעים את האמת. את החשיבות של דיקודוק ההלכה".

לאחר מכן הודיע סגן שר התחבורה אורי מקלב, לקול תשואות הרוכשים, כי "משרד התחבורה מגבש בימים אלו תוכנית מקיפה לתחבורה ציבורית יעילה לעיר חריש".

"התחבורה היום זה חלק מרכזי בכדי לקבל את השירותים, לפרנסה לתורה להכל, בעז"ה יהיה שינויים משמעותיים ביותר בכל הקשור לתחבורה בחריש, הפכנו את התוכניות וחתמו במשרד תוכנית פעולה רחבה לעיר חריש שתראו כולכם שינוי בקרוב. ישנה הסכמה מקצועית לשנות גישה כלפי העיר חריש. אם יש אלף משפחות חרדיות בעיר צריך לתת להם תחבורה ראויה שתוכל לשמש אותם בעזרת ה'".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר