החקירה נמשכת

שוטרים נחקרו בחשד לתקיפת חבר הכנסת עופר כסיף

לאחר הודעת המחלקה לחקירות שוטרים על פתיחת בדיקת מקרה תקיפת חבר הכנסת עופר כסיף, נחקרו היום ארבעה שוטרים בחשד לתקיפת הח"כ ביום שישי האחרון (אקטואליה)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג כיכר השבת)

ימים לאחר המקרה בו חבר הכנסת עופר כסיף מהרשימה המשותפת הותקף ונפצע בידי כח יס"מ בהפגנה בשכונת שיח ג'ראח בירושלים, ארבעה שוטרי יס"מ נחקרו היום (שני) במחלקה לחקירות שוטרים בחשד למעורבות בתקיפת הח"כ.

על פי הודעת מח"ש, ארבעת השוטרים נחשדים גם בשיבוש מהלכי חקירה. בנוסף לאותם ארבעה שוטרים, נגבו היום עדויות משוטרים נוספים שנכחו באירוע. בנוסף, העיד אתמול מפקד תחנת שלם רונן חזוט, מי שפיקד על צוות היס"מ בזמן המקרה.

מפקד תחנת שלם רונן חזוט, שפיקד על צוות היס"מ, בכניסה למח"ש (חיים גולדברג, כיכר השבת)

כזכור, חבר הכנסת כסיף הגיש אתמול (ראשון) תלונה במח"ש, לאחר שביום שישי האחרון, הותקף באלימות בהפגנה שהתקיימה בירושלים.

בתיעודים שהופצו מהזירה נראה ח"כ כסיף מתעמת עם אחד השוטרים, שבתגובה דוחף אותו ותוקף אותו באגרוף. לאחר מכן, קבוצת שוטרים השכיבה את הח"כ על הרצפה בניסיון להשתלט עליו. במהלך העימות עם השוטרים נשברו משקפיו של כסיף, חולצתו נקרעה והערב הוא נראה עם עיניים נפוחות ופצועות, כתוצאה מהאלימות שחווה.

דוברות המשטרה הגיבה לאירוע ואמרה "משטרת ישראל תמשיך לאפשר לכל אדם את חופש הביטוי והזכות להפגין אך לא נאפשר הפרת סדר אלימה ואנו מגנים בכל תוקף פגיעה באנשי חוק. ממ"ז ירושלים ניצב דורון תורג'מן הורה על תחקור האירוע".

לאחר תקיפת ח"כ כסיף, גונתה האלימות שהופנתה נגדו מכל קצוות הקשת הפוליטית. יו"ר הכנסת יריב לוין אמר כי "הזדעזעתי לראות את האירוע החמור שבו חבר כנסת מוכה על ידי שוטרים. התנהגות ברוטלית כזו לא ראויה כלפי אף אזרח, לא כל שכן כלפי חבר כנסת הזכאי מכוח החוק לחופש תנועה על מנת שיוכל למלא את תפקידו. לצערי זה אינו אירוע ראשון של פגיעה בחברי כנסת, והתעלמות מזכויותיהם על פי החוק".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר