מתפללים וזוכרים

הגאון רבי דוד לאו למשפחות השכול: "ליבנו אתכם, כואב עמכם" • צפו

"היום הזה בא לומר שהמשפחות השכולות - לא לבד", כך אומר הרב הראשי הגאון רבי דוד לאו במסר מיוחד ב'כיכר השבת', ליום הזיכרון, במסגרת פרויקט "מתפללים וזוכרים" • צפו (חרדי)

(צילום: ללא קרדיט)

במסגרת פרויקט "מתפללים וזוכרים", בו גולשי 'כיכר השבת' קוראים תהילים לזכר הנופלים הי"ד, הרב הראשי לישראל הגאון רבי דוד לאו, מחזק את הגולשים ומעניק את מבטו המיוחד ליום זה.

>> הצטרפו כאן ועכשיו לאמירת התהילים <<

"יום הזיכרון הוא יום שהמשפחות לא זקוקות לו", אומר הרב לאו, "הן חיות את הכאב ואת הקושי כל השנה כולה, הן לא זקוקות אלא לדעת שהן לא לבד, והיום הזה בא לומר שהן לא לבד".

הרב הראשי ממשיך ואומר כי "אנחנו באמצע ימי ספירת העומר בהן אנו רוצים לעלות ולהתעלות לקראת השלב המיוחד שבו נזכה להיות ממקבלי התורה בחג השבועות, בכל יום אנו רוכשים עוד קניין מקנייני התורה, אחד הקניינים היסודיים הוא נושא בעול עם חברו, לשאת בעול להרגיש את הכאב של בני משפחה, להרגיש את הכאב של הזולת.

"ובאופן מיוחד להרגיש את הכאב של אלו שיש לנו כלפיהם הכרת הטוב גדולה, כי אותם בני משפחה נתנו את היקר להם ביותר כדי לשמור על חיי עם ישראל בארצו. כל אחד ואחד משתדל לעשות כל מאמץ למען יזכו ישראל לשבת בשלווה בארצם, אבל יש מי שעשו מאמץ עצום, מאמץ של נתינת חיים ויש לנו הכרת הטוב עצומה כלפיהם.

"ואנו מבקשים ביום המיוחד הזה לעמוד ולומר לכל אותן משפחות - ליבנו אתכם, כואב עמכם, אנחנו נשתדל ללמוד ולומר פרק תהילים, להשתדל להיות עמכם באבל ובכאב, מתוך תקווה ותפילה שיבולע המוות לנצח, שלא יצורפו עוד למשפחת השכול, אלא הקב"ה יזכה את כולנו בנחמה שלמה, ונזכה כולנו לראות בנחמת ציון וירושלים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר