התושבים נדהמו

החנות היחידה שפעלה בליל יום הזיכרון - לממכר בשר חזיר

"תזכרו את המחזות האלו טוב טוב, בפעם הבאה שמצלמות התקשורת יצודו כמה בחורי ישיבה אוכלים בגינה ביום השואה או הזיכרון", אומר ל'כיכר' תושב רמת השרון, על החנות שפעלה אמש • צפו (ארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
(באדיבות המצלם, ללא קרדיט)

במרכזה של העיר רמת השרון, שפשפו אמש (שלישי) התושבים את עיניהם בפליאה, לנוכח המראה הבא: חנות המקיימת את עסקיה, למרות האיסור הקיים בחוק לעשות זאת ב'יום הזיכרון'. תיעוד מהמקום מגלה, כי מדובר בחנות המוכרת נבלות וטריפות ופתוחה בשבת.

מדי שנה, כידוע, כתבים בכלי התקשורת השונים סורקים את הסמטאות בערים החרדיות, כדי לנסות ולמצוא פעילות המחללת לדבריהם את 'קדושת היום' ופוגעת ברגשותיהם של בני המשפחות השכולות.

"והנה עכשיו", אומר ל'כיכר השבת' אחד מתושבי רמת השרון, "בלבה של העיר החילונית, נוהג כך באין מפריע תושב מקומי, שמעסיק ארבעה עובדים בשינוע בשר ללקוחות המעוניינים בו".

אך ממדי הצביעות גדולים בהרבה, מתברר: לא מעט מהחילונים - בעיקר מיוצאי ברית המועצות לשעבר - רוכשים את בשר השיקוצים שלהם בלילה השקט, ומנסים להסתיר זאת בחנייה של רכביהם צמוד לחנות זו, וקבלת המוצרים שהזמינו היישר לתוכם.

"בושה! כל העיר אמורה להיות סגורה, והם בצוות מוגבר לקראת יום העצמאות, מעבירים משלוחים לרכבים... אין כבוד לחללים שנפלו על משמרתם!", מוסיף אחד מהשכנים בעלבון.

כפי שנודע ל'כיכר השבת', מלבד היותה של החנות מוכרת באופן קבוע בשר חזיר ושרימפסים, נבלות וטריפות, היא אף נוהגת לפתוח את שעריה בשבת קודש ובמועדי ישראל.

וכפי שמיטיב לסכם תושב רמת השרון: "תזכרו את המחזות האלו טוב טוב, בפעם הבאה שמצלמות התשקורת יצודו שני בחורי ישיבה אוכלים באיזו גינה ביום השואה או הזיכרון".

"לא פלא", הוא מוסיף, "שאלו המחללים את הימים הקדושים בתורה ועוברים על איסורים מדאורייתא, מתנהגים באופן דומה גם בימים שמדינת היהודים ייחדה לזכר קדושיה הי"ד".

יצוין, כי העובדים בבית העסק המדובר טענו בתגובה לטענות הקשות: "אנחנו רק מבצעים הזמנות למי שביקש אותן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר