באמצע הצפירה

תושב בית שמש תלש דגל מניידת - ונעצר

המשטרה עצרה אתמול בלילה (שלישי) תושב בית שמש, לאחר שבמהלך צפירת יום הזיכרון תלש דגל ישראל מניידת משטרה. בית המשפט שחרר את החשוד בתנאים מגבילים (חדשות)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
משטרה בבית שמש, ארכיון; למצולמים אין קשר לכתבה (צילום: Yaakov Lederman/Flash90)

במהלך צפירת יום הזיכרון אתמול בלילה (שלישי) תלש תושב בית שמש דגל ישראל מניידת משטרה. לאחר המעשה, עצרה המשטרה את החשוד והיום הוא שוחר בתנאים.

נציג המשטרה אמר בדיון כי המשיב חשוד שאתמול "במהלך הצפירה בערב, ערב יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל, עמד רכב משטרה ברחוב הל"ז בבית שמש, לאחר מספר שניות החלו להגיף אותם קבוצה של כ-20 תושבים במקום. בשלב זה המשיב על פי החשד תלש דגל מדינת ישראל מהרכב, ומסר אותו לאחד הילדים והוא עצמו ברח מהמקום. השוטרים רדפו אחריו ותפסו אותו. המשיב נחקר, מסר גרסתו. הכחיש שהוא זה שעשה זאת, אלא מסר שם מסוים שהמשטרה לא הצליחה כרגע לאתר. על פי מה שהוצג לו בחקירה, נאמר שמזהים אותו בבירור כי הוא עשה זאת".

בא-כוח המשיב, עו"ד טליה רם, אמרה בדיון כי "מבלי להתייחס לעבירה עצמה שהיא בזויה כשלעצמה. אבל אנו סבורים שניתן לאיין את השיבוש, ככל שקיים בהרחקתו המשיב מבית שמש עד ליום א', ולהסתפק בהתחייבות וערבות צד ג' כדי להבטיח את ההתחייבות. הוריו של המשיב מתגוררים באשדוד והוא יגיע אליהם עם השחרור ולא יחזור לבית שמש עד יום א'".

בית המשפט סירב לקבל את בקשת המשטרה לפיה יוארך מעצר החשוד, והשופטת עדי בר-טל שחררה אותו בתנאים מגבילים, וכן הרחיקה אותו מהעיר בית שמש למשך ארבעה ימים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר