הרכבת הממשלה • צפו

הגרמ"צ: 'הרב שך היה מעדיף את הערבים מאשר השמאל'

חתנו של מרן הגרא"מ שך וחבר 'המועצת' הוותיק, הגרמ"צ ברגמן, הסביר היום לח"כ ישראל אייכלר, כי הרב שך היה מעדיף ללכת לקואליציה עם המפלגות הערביות - מאשר עם 'העבודה'" • צפו (חרדים)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
הגרמ"צ ברגמן (צילום: ללא קרדיט)

חבר הכנסת ישראל אייכלר (יהדות התורה) הגיע היום (רביעי) להתייעצות אצל גדולי התורה בבני ברק, ושוחח עמם על המצב הפוליטי המורכב והחששות בנוגע לעולם התורה.

תחילה נכנס אייכלר אל מעונו של שר התורה מרן הגאון רבי חיים קנייבסקי שבירכו להצלחה.

לאחר מכן נכנס אל מעונו של הגאון רבי מאיר צבי ברגמן מזקני חברי המועצת של 'דגל התורה' וחתנו של מייסד 'דגל התורה' מרן הגרא"מ שך, שאמר: "לדעתי עדיף ללכת עם הערבים מאשר עם הרפורמים במפלגת העבודה".

בביקור אצל הגר"ח

"ממה הם מפחדים"? תמה הגרמ"צ, "הם רוצים לבטל את חוק הלאום, זו הבעיה היחידה. שאר הדברים בסדר. עיקר הדברים שצריך לדאוג זה לעולם הישיבות".

הגרמ"צ ברגמן אף אמר לאייכלר: "אנחנו שייכים לגוש הימין?! הרב שך היה אומר שהולכים איתם כי הם הכי קרובים ליהדות. כשהיינו בחוץ לארץ לא היינו הולכים להסתדר עם הגויים? הלא הרב מפוניבז' ישב בסיים הפולני. מה שיהיו יכולים להסתדר היינו עושים. וכי יש לנו שייכות איתם"?!.

באשר להתנגדות של הציונות הדתית לממשלה בתמיכה מבחוץ של עבאס אמר הגרמ"צ ברגמן: "הוא חושש להתנחלויות שלו. אבל אנחנו דואגים לישיבות, לשבת, לדברים שנוגעים לתורה".

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר