צפו

מרן הגר"ח קנייבסקי לאחי הצעיר שניסה לשים קץ לחייו: תלמדו מסכת מכות

אחיו השבורים של יצחק סעידיאן, שהצית את עצמו השבוע אחרי שלא הכירו בנכותו הנפשית, שמעו היום ממרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי מה עליהם לעשות להצלת חייו • תיעוד (חרדים)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(באדיבות המצלם, ללא קרדיט)

אחיו של יצחק סעידיאן, נכה צה"ל שמצבו אנוש מאז הצית את עצמו השבוע במחאה, מול משרדי אגף השיקום, הגיעו הערב (חמישי) לברכה והתייעצות במעונו של מרן הגאון רבי חיים קנייבסקי.

נכדו של שר התורה, אריה, תיאר באוזניו את אשר אירע ליצחק, המאושפז עדיין בבית החולים 'שיבא' שבתל השומר, ובתגובה הוא בירך אותו ברפואה שלמה.

לאחר מכן ייעץ מרן הגר"ח לשני האחים לבית סעידיאן שיתחזקו בתורה, וכן שילמדו מסכת מכות מ'תלמוד בבלי', לרפואת אחיהם יצחק.

יצחק סעידיאן (צילום: מתוך פייסבוק)

כזכור, יצחק בן ה-26, ששירת בגדוד 13 של גולני, הוכר כזכאי ל-25% נכות, והתלונן בעבר שמדובר בשיעור נמוך למדי. אלא שבאגף השיקום של משרד הביטחון טענו כי חלק מבעיותיו אינן נובעות משירותו הצבאי ולא נענו להפצרותיו.

בארגון נכי צה"ל הסבירו השבוע, כי יצחק סעידיאן לא קיבל את הטיפול שהיה זקוק לו, ולכן נשבר נפשית וניסה לשים קץ לחייו כאשר הצית את עצמו בפעולת מחאה נואשת.

מבית החולים שיבא נמסר היום: "מצבו של פצוע הכוויות ממשיך להיות אנוש. הוא עדיין מורדם ומונשם, ונמצא בסכנת חיים. הצוות הרפואי, ביחידה הלאומית לטיפול בכוויות, ממשיך לעשות ככל שביכולתו על מנת להציל את חייו".

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר