"אלכסיי גוסס"

דוברתו של נבלני טוענת כי ימיו ספורים

יו"ר האופוזיציה ברוסיה, אלכסיי נבלני, שנמצא במעצר ברוסיה מאז שב אליה, פתח בשביתת רעב ודוברתו אומרת כי הוא גוסס בכלא. "זו שאלה של ימים, לא יודעים מה יקרה" אמרה (עולם)

ציקי ברנדוין | כיכר השבת |
נבלני (צילום: shutterstock)

דוברתו של יושב ראש האופוזיציה ברוסיה, טוענת כי נבלני גוסס במושבת העונשין אליה הועבר. כפי שפורסם לפני כחודש, נבלני הוכנס לאגף השמור ביותר במחנה, וטען כי התנאים במחנה הם קשים ביותר ומדובר ב"מחנה ריכוז של ממש".

מצבו של נבלני התדרדר בכלא, בין היתר בגלל שפתח בשביתת רעב בעקבות תנאי מעצרו. בפוסט שכתבה הדוברת בעמוד הפייסבוק שלה, כתבה כי "אנשים נמנעים מלהשתמש במונח גוסס, אבל אלכסיי גוסס. במצבו, זו שאלה של ימים. במהלך סוף השבוע ניסו עורכי הדין שלו ליצור עמו קשר, ללא הצלחה".

דוברתו של נבלני קראה לציבור הרוסי לפתוח במחאה. "הדבר היחידי שפוטין מגיב אליו הוא הפגנות ענק. אפילו עצם המחשבה על מחאה מפחידה אותו".

הפגנה לאחר מעצרו של נבלני (shutterstock)

כזכור, יושב ראש האופוזיציה ברוסיה, ואויבו המושבע של פוטין, נעצר לפני כשלשה חודשים בנמל התעופה ברוסיה, ונגזרו עליו שנתיים וחצי מאסר לאחר שבית המשפט הרוסי טען כי נבלני הפר את תאי המעצר שלו. הסיבה שלא יכל לבוא, מכיוון שכזכור, שרד ניסיון הרעלה והיה מאושפז תקופה בבית חולים בגרמניה.

מדינות המערב, בראשן גרמניה האשימו את רוסיה כי הם מנסים לחסל את מנהיג האופוזיציה וכי נבלני עבר ניסיון חיסול בגז עצבים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר