שוכרים או קונים דירה? כך מנסים לעבוד עליכם - עוד לפני שראיתם את הנכס

ולא, אנחנו לא מדברים על הרגע שבו כבר הגעתם לראות את הנכס, אלא על 2 דגלים אדומים ויזואליים שיש להיזהר מהם עוד בשלב התמונות שהמוכר, המתווך או המשכיר מראה לכם (צרכנות)

חיה כהן | כיכר השבת |
(צילום: Ion Ceban @ionelceban from Pexels)

אתם שקועים בחיפושים אחר דירת החלומות שלכם, או לפחות חלל סביר שיכיל אתכם ויענה על צרכי המגורים שלכם. נרשמתם לכל אתר ואפליקציה אפשריים, מתווכים מפציצים אתכם במידע על בתים "שמתאימים לכם בול!!!" ו"כדאי שתחליטו כמה שיותר מהר כי הדירה הזאת נחטפת".

תמונות של דירות קסומות בשלל זוויות מציפות אתכם מכל כיוון ואתם צריכים להחליט לאילו דירות תקדישו את זמנכם ותגיעו אליהן פיזית. איזה שבר. הן כולן יפות כל כך, איך אפשר לבחור? ובכן, אפשר. למוכרים, למשכירים ולמתווכים יש טון של אינטרסים להציג לכם את הדירה מהצדדים הכי יפים שלה, וכדי שלא תבזבזו זמן יקר, הנה שני דגלים אדומים שכדאי לשים אליהם לב עוד בשלב התמונות - ותוכלו לוותר על הדירה במקום ובלב שלם.

1. הווילונות סגורים
כל מי שצילם דירה או חלל כלשהו למכירה או השכרה יודע שתאורה טובה היא המפתח לכל תמונה אטרקטיבית. מקובל להדליק את כל האורות ולפתוח את כל התריסים או הווילונות, כך שהבית יראה מואר ככל האפשר. זה הטריק הכי ישן בספר ולכן בית שמצולם עם ווילונות או תריסים סגורים - צריך להדליק לכם נורה אדומה. יתכן שהבעלים מסתירים את העובדה שחדר השינה צופה לאתר זבל מוזנח, שמתקיימים שיפוצים בבניין סמוך או החלון משיק לחלון של השכנים. ברמה של סנטימטר.

2. הבית מצולם בתמונות פנורמה
"עדשת עין הדג" היא פיצ'ר שמומלץ לוותר עליו בכל מקרה, גם כשאתם רוצים לצלם נוף (המטרה המקורית לה הוא נועד). האפקט המעוות הזה אומר דבר אחד: הבעלים מנסה לגרום לחלל קטן וצפוף להיראות גדול יותר, ולא בהצלחה רבה. אל תיפלו לפח הזה, אתם חכמים יותר.

מכירים מלכודות נוספות בתמונות של דירות למכירה או להשכרה? ספרו לנו בתגובות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר