סכנה מיידית לחייו

החמרה במצב לוחם צה"ל שהצית עצמו

למעלה משבוע לאחר שאיציק סעידיאן הצית את עצמו מחוץ לאגף השיקום במשרד הביטחון, בית החולים הודיע היום כי חלה החמרה במצבו ונשקפת סכנה מיידית לחייו (אקטואליה)

ב. ניסני | כיכר השבת |
(צילום: פייסבוק)

תשעה ימים לאחר שאיציק סעידיאן הצית את עצמו מחוץ לאגף השיקום במשרד הביטחון, הודיע היום (רביעי) בית החולים 'שיבא' כי חלה החמרה במצבו ונשקפת סכנה מיידית לחייו.

סעידיאן, ששימש כלוחם ב'גולני', אובחן כסובל מפוסט-טראומה, והיה מהמוחים כנגד היחס שניתן בידי משרד הביטחון ללוחמים סובלי פוסט-טראומה. לאחר שהצית את עצמו במחאה בסמוך לאגף השיקום, פונה לבתי החולים 'שיבא' במצב אנוש. בתחילת השבוע, נותח סעידיאן בניתוח מסובך שארך 3 שעות, ומנהל יחידת הכוויות, פרופ' יוסי חייק אמר כי "הפצוע סובל מכוויות עמוקות ונרחבות בכל גופו ומצבו ממשיך להיות אנוש. אנו עושים ככל שביכולתנו על מנת להציל את חייו".

לאחר המקרה, צפו ועלו לכותרות עשרות עדויות של לוחמים סובלי פוסט-טראומה כנגד התנהלות אגף השיקום במשרד הביטחון. בעקבות המקרה המזעזע, ביקרו את הלוחם שר הביטחון גנץ, והרמטכ"ל אביב כוכבי, ונפגשו עם משפחתו של סעידיאן. הרמטכ"ל אמר בתום הביקור "אני שולח בשמי ובשם צה"ל כולו איחולי החלמה מהירה ומלאה לאיציק סעידיאן, לוחם לשעבר בחטיבת גולני שמאושפז ומצבו קשה".

אחיו של איציק מתברכים אצל הגר"ח קנייבסקי

"בין לוחמינו ואנשי המילואים שלנו נמצאים אלו שאת פציעותיהם לא ניתן לראות והם סוחבים בנפשם את צלקות הקרב משך שנים רבות. צה"ל ועם ישראל חבים חוב גדול לאלו אשר מסכנים את חייהם ואת נפשם למען הגנת המדינה ועלינו לעשות הכל על מנת להילחם למענם". אמר רא"ל כוכבי.

משפחתו של סעידיאן קוראת להתפלל עבור יצחק בן לידה ולרפואה שלימה בתוך שאר חולי ישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר