ביזו את הרבי

הרב משה שילת תוקף: "פוניבז' מקבלת עונש"

בעקבות אירועי האלימות המזעזעים בישיבת פוניבז', העסקן החב"די הבכיר תוקף בחריפות את הישיבה ואומר: "הישיבה שביזתה את הרבי מליובאוויטש, מקבלת עונש לא נתפס" (ארץ)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
הרב משה שילת (צילום: ארכיון 'כיכר')

הקרב על הגבעה: יו"ר ארגון תורת חב"ד לבני הישיבות ומבכירי עסקני חב"ד, הרב משה שילת, תוקף היום (רביעי) בחריפות את ישיבת פוניבז'.

לדברי שילת: "ישיבת פוניבז' שבה ביזו בפהרסיה את צדיק הדור הרבי מליובאוויטש זי"ע, מקבלת עונש בלתי נתפס, זה המקום היחיד בעולם שראשי ישיבות חוטפים מכות".

האלימות בפוניבז' נגד לייבל כהנמן • צפו בתיעוד חדש

"ראשי הישיבה של פוניבז", מוסיף שילת, "חטפו מכות רצח מבחוריהם. אי אפשר שלא להצטמרר מהעונש המר הזה. יתמו חטאים (ולא חוטאים)".

לאחר פרסום דבריו של שילת ב'כיכר השבת', הוא בחר להגיב כך: "הדברים נכתבו בכאב גדול, וללא טיפת צהלה או שמחה לאיד ח"ו. אוי לעיניים שרואות מה שהיה הערב בישיבה חשובה כפוניבז' ואוי לאוזנים ששמעו באותם ד' אמות את דברי הנאצה נגד צדיק וגאון הדור. הכאב נוראי".

סיקור המהומות בפוניבז' >>

כזכור, מוקדם יותר הערב התפרסם תיעוד מחריד בו נראה מנהל הישיבה ר' אריה לייב כהנמן מוכה קשות בהיכל ישיבת פוניבז' בבני ברק, ובחורים מושכים בזקנו. כמו כן, פורסם לראשונה ב'כיכר השבת', כי ישנו גביר גדול ומוכר שמוכן להשקיע עשרות מיליוני דולר בשביל לפתור את המלחמה רבת השנים בישיבה, בהנהלת הישיבה בוחנים את ההצעה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר