"התור שלכם הגיע"

ארה"ב: כל אזרח מעל 16 יוכל לקבל חיסון

הבית הלבן יצא היום בהודעה רשמית, כי כל אזרח מעל גיל 16 יוכל מהיום ללכת ולהתחסן. הנשיא ביידן שואף לחסן את כלל האוכלוסייה בארה"ב עד לסוף חודש מאי - השנה (אקטואליה)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
טור להתחסן נגד נגיף הקורונה בארצות הברית (צילום: שאטרסטוק)

המתן החיסון נגד נגיף הקורונה בארצות הברית: מטעמו של נשיא ארה"ב ג'ו ביידן יצאה היום (שני) הודעה לפיה, כל אזרח מעל גיל 16 יוכל לקבל חיסון.

בהודעה שיצאה מטעם הבית הלבן נאמר: "החל מהיום, כל אמריקני מגיל 16 ומעלה זכאי להתחסן לקורונה. לכל אזרחי ארה"ב הבוגרים: עכשיו התור שלכם הגיע. תלכו ותתחסנו עד סוף מאי".

יצוין, כי סוף מאי הוא תאריך חשוב עבור ביידן, שכן זה תאריך היעד שהציב לחסן את כלל האוכלוסייה בארצות הברית.

בשל השוני בין המדינות בארצות הברית, הנשיא ביידן, שינה את המדיניות, לדבריו: "למיליוני האמריקנים שמתחסנים בכל יום: הצעד שלכם מהווה דוגמה עוצמתית לכוחה של האחדות והנחישות, ומזכירה לכולנו מה אנחנו יכולים לעשות כשאנחנו פועלים ביחד. תודה על כך שעשיתם את חלקכם כדי להגן על עצמכם, על המשפחה, ועל הקרובים לכם".

אין ספק כי הדבר שמטריד את ביידן יותר מכל הוא התמשכותה של מגיפת הקורונה בארה"ב. אמנם, 4,380 בני אדם בארה"ב מתו מהנגיף ביום שבו ביידן נבחר לנשיא ב-20 בינואר. היום הורג הנגיף כ -700 איש ביום. ועדיין המאבק איננו בשלבי סיום.

מלבד המאבק בנגיף, על ביידן להתמודד עם אתגרים נוספים, והוא נאלץ לפעול במקביל בזירות אחרות כגון אי השוויון בין שחורים ללבנים, הרעל הפוליטי שקורע את החברה האזרחית. בנוסף לאתגר שלקח על עצמו לפעולה דרמטית במאבק בשינויי האקלים.

את שינויי המדיניות עושה ביידן בלי ה'דרמות' שאפיינו את טראמפ או הכריזמה של אובמה. אך כבר היום יש מי שרואים בכהונתו מימד היסטורי, של נשיא המוסגל לחולל שינויים מהפכניים בארה"ב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר