"הורים, תשמרו!"

"הבנות מפוחדות": נער התנהג באופן מחפיר

כשהוא מסתובב ברחובה של עיר, התקרב הבחור אל בחורות עוברות אורח, גם כאלו שאינן מהציבור החרדי, זעזע אותן בהתנהגות שפלה ופתח בריצת הימלטות מהירה מהאזור (בארץ)

מישאל לוי | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: מאיר אלפסי, כיכר השבת)

בחור צעיר פגע אתמול (שני), ולא בפעם הראשונה, בבחורות שעשו את דרכן בפתח תקווה. ההורים ובנותיהם עדיין מפוחדים, למרות שהנער נעצר.

מהפרטים שהגיעו ל'כיכר השבת' עולה, כי מדובר בבן למשפחה מוכרת בקהילה המקומית, שלאחרונה החל להתנהג באופן מחפיר ולחלל את האווירה השקטה והטהורה בשכונה, תוך פגיעה בנערות.

כשהוא מסתובב ברחובה של עיר, התקרב הבחור אל בחורות עוברות אורח, גם כאלו שאינן מהציבור החרדי, זעזע אותן בהתנהגות שפלה ופתח בריצת הימלטות מהירה מהאזור.

תלונה שהוגשה בתחנת המשטרה ופניות דחופות למוקד 100, הובילו לסריקות אחריו, עד לאיתורו ולמעצרו ביממה האחרונה, מעט לאחר מעשה, תוך לקיחת עדויות מעדי ראייה.

הורה לאחת הנערות שנפגעו אומר, בשיחה ל'כיכר השבת': "הבנות היו מפוחדות ממש. זהירות, שימו לב למתחולל. תשמרו על הבנות, זה מפחיד בטירוף".

נערות בורחות מאימת חשוד בתקיפה, בבני ברק (מצלמות אבטחה / 'השומרים')

"במקרה שלנו", מוסיפה אימא של אחת הבחורות, "אדם אחד עם כיפה סרוגה ראה את בתי מבוהלת, עם חברותיה, ירד אליהן, רץ לחפש את ההוא כמה פעמים והזהיר בנות אחרות שהיו באזור".

ירון קדושים, מפעילי הציבור המוכרים באותה שכונה, אומר ל'כיכר השבת': "בוא נאמר שצריך להיזהר תמיד. אין ערובה לאף אחד. זה קורה לצערנו גם במשפחות הכי טובות".

מהמשטרה נמסר כי "בעקבות דיווח אתמול למוקד 100 של המשטרה אודות חשד למעשה חמור שבוצע ברחוב בפתח תקוה, שוטרי סיור של תחנת פתח תקוה הגיעו למקום ועצרו חשוד קטין. החשוד הועבר לחקירה בתחנת המשטרה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר