התרעה בוטה

סמוטריץ': "אם נתניהו יוצא לנבצרות, תפגשו כוחנות נגדית של העם"

מלחמת אחים: התקוממות עממית ספונטנית שתפרוץ על ידי אזרחי ישראל, נגד המערכת המשפטית - זה מה שיקרה לפי יו"ר 'הציונות הדתית' סמוטריץ', אם נתניהו יוצא לנבצרות (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
סמוטריץ' ומנדלבליט (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת / Olivier Fitoussi, Flash90)

יו"ר מפלגת 'הציונות הדתית' משמיע איום בוטה, למהלך חסר התקדים עליו רומזים במערכת המשפטית: הוצאה של נתניהו לנבצרות מתפקידו כראש ממשלה. לפי סמוטריץ', אם כך יקרה, תפרוץ מלחמת אחים.

כזכור, גורם בכיר במערכת המשפטית אמר, בעקבות סערת מינוי שר המשפטים בישיבת הממשלה בניגוד לחוות דעתו המחייבת של מנדלבליט, כי ראש הממשלה נתניהו "נמצא כפסע מנבצרות" - הכרזה כי הוא אינו כשיר עוד לכהן בתפקידו.

גורם המוגדר כ'בכיר משפטי' צוטט בערוץ 12 כאומר ש"ראש הממשלה בנימין נתניהו נמצא כפסע מנבצרות, לאחר שביצע פיגוע בדמוקרטיה".

"מדובר במשבר החוקתי החמור ביותר שמדינת ישראל הכירה", הסביר הגורם המשפטי הבכיר, שתלה בכך את מה שנשמע כאיום ברור על חייו הפוליטיים של נתניהו.

נתניהו, אחרי ההתנגשות עם היועמ"ש (צילום: דוברות)

בעקבות כך כתב יו"ר 'הציונות הדתית' ח"כ בצלאל סמוטריץ': "צריך לומר בקול ברור: מנדלבליט לא מוסמך להוציא את ראש הממשלה לנבצרות. אין חוק כזה ואין חיה כזו".

"האיום המסוכן הזה אינו איום על נתניהו, הוא בכלל לא העניין. זה איום על הדמוקרטיה ועל העם. ואם מנדלבליט יוביל בכוחנות הפיכה שלטונית, הוא יפגוש כוחנות נגדית של העם שיאבק על עצמאותו וריבונותו", איים חבר הכנסת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר