הבושה - עודנה!

סטנדרים, לבנים וזרנוקי מים בעימותים בישיבת פוניבז'; צפו

סטנדרים, לבנים ואפילו זרנוקי מים - זה מה שלטענת 'השונאים' שימש את 'המחבלים', בקרב היומי בישיבת פוניבז' • היכן היתה המשטרה ומה גירסת 'המחבלים' לקרבות הסוערים? • תיעוד (אקטואלי)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
הקרבות בגבעת הישיבה (צילום: ללא קרדיט)

המהומות בישיבת פוניבז' נמשכו גם היום (רביעי) במסגרת הסכסוך המתמשך בין פלג 'השונאים' ופלג 'המחבלים', וכללו התזת מים בצינורות, זריקת ביצים והפרחת איומים.

לטענת תלמידים ב'פלג השונאים', במהלך תפילת מנחה, תלמידי 'המחבלים' הגיעו לראשונה גם מהמקום שבו שהוים כבדרך קבע תלמידי 'השונאים', וכך איגפו את התלמידים מכל הכיוונים.

לאחר שהתפילה עברה בשקט יחסי, 'המחבלים' חסמו את 'השונאים' וניווטו אותם, כך שירדו אל מתחת להיכל בית המדרש. בשלב זה, לפי 'השונאים', החלו המהומות, שכללו זריקת ספסלים ובלבנים לעבר התלמידים ששהו ב'שערי אשר' - הנמצא בקומה שמתחת להיכל.

זריקת סטנדרים ולבנים על 'השונאים' ב'שערי אשר' (ללא קרדיט)

כעבור דקות ארוכות, הגיעו 'המחבלים' אל 'שערי אשר' מכיוון אחר והחלו להתיז מים בצינורות ולזרוק ביצים לעבר התלמידים. בשלב זה, כאשר אחד התלמידים זיהה מצלמה בפנימיית 'פיק', נזרק לבן ממרחק של עשרות מטרים לעבר הצלם והמצלמה - ונרשמה פגיעה.

לאחר מכן פצחו 'המחבלים', לפי גרסת 'השונאים', בקריאות מאיימות: "להרוג אותם", תוך כדי ריצה לעבר פנימיית פיק, אך כעבור דקות בודדות שבו כלעומת שבאו והמהומה היומית הסתיימה.

סיקור המהומות בפוניבז' >>

לטענת 'השונאים', החרפה הגדולה היא שלכל אורך המהומות לא נראו שוטרים בשטח הגבעה למרות שיחות הטלפון הרבות שהופנו למוקד המשטרה.

לעומתם, הבחורים מ'פלג המחבלים' טוענים בשיחה עם 'כיכר השבת' כי מדובר ב"גיבוב של הבלים". לדבריהם, "כמדי תפילת מנחה, השונאים מנסים לעורר מהומות כמו שקרה היום. היום, הם הגדילו לעשות והביאו גם קבוצות בחורים מישיבות אחרות שיעוררו בלאגנים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר