קרב בציונות הדתית

עיתוני סופ"ש תומכים בבנט; סמוטריץ' תוקף

בעיתונים הסרוגים תככב בעלוני השבת קריאה ליו"ר ימינה להקים ממשלת אחדות, שכנראה הגיעה מלשכתו כדי לרכך את הציבור • סמוטריץ': "שכחת שאתה עם תומכי טרור" (פוליטי)

(צילום: פלאש 90)

יו"ר ימינה נפתלי בנט מנסה להכשיר את לבבות החברה הציונית דתית, לקראת הממשלה שיקים עם יו"ר יש עתיד, יאיר לפיד.

במודעה שתפורסם בעלוני השבת הסרוגים, נראים בנט, לפיד, סער ושקד ומעליהם קריאה ליו"ר ימינה להקים ממשלה שתחליף את הליכוד ובנימין נתניהו: "נפתלי, ישראל חייבת ימין מאחד! אוהבים את ישראל - רוצים ממשלת אחדות ישראלית".

המודעה

יוני רוטנברג, עורך בעיתון 'בשבע', צייץ כי סביר שמודעה כזו מגיעה דווקא מלשכת יו"ר ימינה, כדי להכשיר את דעת הקהל בחברה הדתית לאומית:

"‏בסוף השבוע המודעה הזאת תשטוף את עיתוני המגזר. א. לא חתום עליה אף אחד. ב. היא מדבררת את המסרים של בנט אחד לאחד", כותב רוטנברג. "מי שמכיר איך הדברים מתנהלים, מדובר במודעה שבנט בעצמו מפרסם, גם אם דרך מתווכים. כלומר, בנט שם הרבה כסף כדי להכשיר את לבבות המגזר ל'ממשלה ישראלית'. מלמד על כוונותיו לעתיד".

בתגובה, שותפו לשעבר, יו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ, ערך את המודעה והוסיף לתמונות ארבעת חברי הכנסת מספר נציגי שמאל, העתידים להיות שותפים לממשלה כזו: מרב מיכאלי ואיבתיסאם מראענה מהעבודה, ניצן הורוביץ ותמר זנדברג ממרצ ומנסור עבאס מרע"מ.

סמוטריץ' תקף בחשבון הטוויטר שלו: "‏שלום נפתלי, במודעות שאתה מפרסם בסוף השבוע כדי להלבין את ממשלת השמאל עם תומכי הטרור שאתה הולך להקים, נשמטו לך בטעות כמה פרצופים של שותפים שלך. אני לא רוצה שהם ייעלבו חלילה ששכחת אותם, אז תיקנתי לך. אתה יכול להשתמש חופשי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר