רכילות מהודרת

זופניק בכיכר • כל התמונות והנייעס של השבוע

התמונות, הנייעס והסיפורים הפיקנטיים של השבוע - ב"זופניק בכיכר" • מזפנק: איציק אוחנה • והשבוע: איפה מוטי שטיינמץ יופיע בל"ג בעומר והיכן בילה ישי כהן; העדכונים האחרונים ממירון, הקבלן שהביא 'ברבוס' לישראל, הכתבת ששמע דבר תורה מגפני, ו-5 הכתבות הנצפות השבוע ב'כיכר' (זופניק)

זופניק | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

חשיפת 'זופניק': מי ייעדר לראשונה מההדלקה המסורתית במירון? אז ככה, הכל החל השבוע, ימים ספורים לפני ל"ג בעומר, ראינו בציון הרשב"י במירון את אמן הרגש החסידי, מוטי שטיינמץ, כשהוא נושא תפילה חרישית.

מדי שנה, שטיינמץ היה אחראי על הובלת החלק המוזיקלי בהדלקת המדורה של האדמו"ר מתולדות אברהם יצחק במירון, בשעות הערב של מוצאי ההילולה. אך השנה, שטיינמץ לא ישתתף בהדלקה שהוקדמה לשעות הלילה. הסיבה? בעקבות הקורונה ואי הוודאות שליוו בתחילה את ההילולה, שטיינמץ כבר סגר הופעה אחרת - בערב מיוחד לארגוני החסד 'הצלה' בניו יורק, כאות הוקרה על פעילותם.

"כבר שנים שאתם ואני הננו חלק בלתי נפרד, מהמעמד הקדוש והטהור של ההדלקה שע"י כ"ק אדמו"ר מתולדות אברהם יצחק", כתב שטיינמץ, "השנה, בעקבות הקורונה ואי הודאות שאיתה,לא אזכה להיות שם אלא אקח חלק בערב האדיר לאירגוני החסד "הצלה" בניו יורק. מאמין שהכל מדוייק מלמעלה. הייליגער ר' שימעון, כדאי הוא לסמוך עליו...".

לפחות בחזרות למופע שטיינמץ זכה לסלפי עם מלך המוזיקה החסידית מרדכי בן דוד...

פרשן ומגיש ׳כיכר השבת׳, ישי כהן, ניצל את השבוע בו אין תוכנית ׳סוגרים שבוע׳ בשל חגיגות ל"ג בעומר לביקור ממושך בניו יורק, שם לא ויתר על תפילה באוהל הרבי מליובאוויטש, ביקור בטיימס סקוור וסעודה מפנקת במסעדת יוקרה עם רפי יפת, אחת הדמויות החזקות בניו יורק. 'זופניק' מגיש טעימה מהמסע ההיסטורי.

בתחרות ילדי הפלא של 'כיכר השבת' - ה"מג'יק קאס" בהנחיית מנחם טוקר כבר בחרו את השופטים שידריכו את הילדים. כפי שאתם כבר יודעים בצוות השיפוט יישב מבקר המוזיקה של 'כיכר השבת', נתנאל לייפר ולצדו שני ילדי הפלא לשעבר, שרוליק הרשטיק ונתי שיש והמעבד והמפיק עדי נתנאלי. 'זופניק' גם רצה להתחרות אך נדחה בנימוס מטעמי בריאות האוזניים של השופטים. במידה ואתם חושבים שילדיכם שרים יותר טוב מ'זופניק' נותרו שעות אחרונות להרשמה.

השר לביטחון פנים אמיר אוחנה הגיע השבוע להתייעצות אצל האדמו"ר מקרלין סטולין בענייני סאגת מירון והמשבר הפוליטי, כשהוא מלווה במקורבו החרדי, היועץ האסטרטגי יוסי רוזנבוים.

נאמני ביתו של האדמו"ר מדארג הגיעו השבוע לסוכנות 'קיה' בפתח תקווה לבחון רכישת רכב חדש עבור האדמו"ר.

הרב חיים הורביץ, רבה של שכונת צהלה בתל אביב, נצפה נושא דברים בדינר של 'לשון הרע לא מדבר אלי' בהשתתפות ידוענים ואנשי עסקים, בביתו של איש העסקים ניר אדר במרינה הרצליה.

בצל המהומות הבלתי פוסקות בישיבת פוניבז', בחצות ליל שישי שעבר, פשטה קבוצת עיתונאים חרדים, בראשות אנשי התקשורת יצו פלדמן והחתן אלי ביתאן, על היכלה של הישיבה, ניסו להבין מי נגד מי ומה שיטת הלימוד בספינת הדגל הליטאית. על יתר משתתפי המסע הוטל צא"פ גורף. הביקור עבר בשלום.

במהלך הביקור, ביקש יצו פלדמן להרגיש את חווית הריסוס של גז מדמיע בהיכל הישיבה המטלטלת את ספינת הדגל, אך נאלץ להסתפק בדאודורנט. כך זה נראה.

למחרת, בשישוק ב'מחנה יהודה' הירושלמי, 'זופניק' תפס שני בכירים בתקשורת, שעסקו בהסתלפות - האחד, יוסי אליטוב מ'משפחה', והשני - יאיר שרקי מ'חדשות 12'.

(צילום: ח. ויספיש)

לעומתם, מורן אזולאי, הכתבת הפוליטית של ווינט, נצפתה מאזינה לקדיש של תפילת מנחה בבית הכנסת של הכנסת.

גם כתבת 'חדשות 13' ליאור קינן באה לבית הכנסת לשמוע דברי תורה מח"כ משה גפני.

ואילו ח"כ אלעזר שטרן מ'יש עתיד' נצפה בתפילת ערבית בבית הכנסת של הכנסת, כאשר הוא אף ספר את ספירת העומר עם ברכה, והוכיח כי לא פספס אף ברכה.

העיתונאי ישכר זלמנוביץ (קול ברמה) שחזר בסוף השבוע שעבר מחופשה בקפריסין, אושפז בבית חולים בעקבות איבוד נוזלים. סמוך לשבת הוא שוחרר לביתו וחברי קבוצת 'פילפוליטקה', שיגרו לו מארז מתוקים לכבוד שבת קודש. 'זופניק' התרגש.

רגע לפני פתיחת חגיגות ל"ג בעומר במירון, 'זופניק' תפס את יעקב מורגנבסר, יונת ההודעות של יו"ר 'יהדות התורה' ח"כ משה גפני, ביציאה מהציון הקדוש, כשארשת רוחנית על פניו.

לאה לשם, דוברת המחוז הצפוני של משטרת ישראל, נצפתה מתדרכת בהר מירון את איציק אוחנה, איש 'כיכר השבת', לקראת הגעת האלפים.

הרב יוסף שווינגר, מנכ"ל המרכז הארצי לפיתוח המקומות הקדושים, נצפה הערב במלון רימונים, רגע לפני ההילולא הגדולה.

את העסקן הדגלאי אליהו ארנד ראינו סוגר פינות לרגל הילולת רבי שמעון בל"ג בעומר עם מפקד מחוז צפון במשטרה ומפקד העל של המבצע במירון, שמעון לביא.

ואילו את דובר זק"א מוטי בוקצ'ין ראינו באישון ליל חמישי מנצל את הזמן, לילה לפני ההדלקה, כדי להוסיף שמן למדורת ההדלקה המרכזית של האדמו"ר מבאיאן.

בין ההמונים בהר מירון ראה 'זופניק' את השר לענייני ירושלים ומורשת, רפי פרץ, ורעייתו.

"דע לך בני שבכל מצב שהוא אבא איתי"; בזיץ לכבודו של הרשב"י במעונו של הצדיק רבי מנחם ביטון במירון, נצפה הזמר המזרחי חיים ישראל וחברים נותנים בקול.

אפילו ח"י רוטל מנגל ראינו במירון בניהולם של העסקן יהודה אזרד והאסטרטג גואל ועקנין.

את חנוך זייברט, מזכ"ל 'אגודת ישראל' ומ"מ ראש עיריית בני ברק, עוזרו ישראל דרנגר וחיים רבינוביץ מעסקני חסידות באיאן, ראינו בתיאומים אחרונים עם שמעון לביא מפקד מחוז צפון במשטרה.

והנה מאיר מרציאנו, כתב הבריאות של ערוץ 13, מחפש אחר עמדת שידור בהר מירון, רגע לפני ההילולה.

לא רק שדרן רדיו: חברת הנדל"ן יוסיאן חתמה עם מלך הרדיו החרדי מנחם טוקר על שיתוף פעולה. טוקר ישמש כפרזנטור החברה אשר מתעסקת בבנייה של בתים פרטיים ובתי מלון.

והנה עוד הוכחה שנגיף הקורונה בישראל חלף ועבר לו. שדרן הרדיו עמירם בן לולו, מגיש תכנית 'המבוקשים' ברדיו 'קול ברמה' והמנהל המוזיקלי של התחנה, שמופיע גם כDJ באירועים חרדים, פרסם השבוע סרטון מיוחד לעוקביו, ובפיו הודעה דרמטית: "כמו שאתם יודעים, בשנה האחרונה לא היו חתונות ושמחות בעקבות משבר הקורונה והתכנית שלי ברדיו היתה שעתיים, עכשיו בעקבות האירועים שחזרו, אני מודיע שהתכנית מתקצרת לשעה".

האדמו"ר מקוסוב ויזניץ ורבה של רמב"ש ג' הרב יחיאל רבינוביץ קבעו השבוע מזוזה בביתו החדש של איש התקשורת רפי פרלשטיין, מקורבה ויועצה החרדי של רה"ע עליזה בלוך. שיהיה יישוב טוב.

יועץ התקשורת קובי איזק ורב הסלבס מרדכי חסידים נצפו השבוע בפגישת עסקים במתחם התחנה בירושלים. 'זופניק' מחכה להפתעות.

אותו רב ואותו חסידים הגיע השבוע לסיור בבני ברק. ביציאה מבניין העירייה, 'זופניק' תיעד את רב הסלבס עם יוסי צימט, מבכירי העירייה ו'אגודת ישראל', שדנו, בין היתר באלימות בפוניבז'.

פיני רוטשטיין, אבי אילסון, ישראל לובין, דוד איכלביץ, דביר כהן, אלי הרצליך, נמואל הרוש, עמי כהן, ושמואל יפת - רגילים לשמח חתן וכלה מדי ערב. השבוע, רגע לפני פתיחת עונת החתונות במתכונת מלאה, אחרי שנת הקורונה, הם התקבצו לערב גיבוש ודיבוק חברים.

בטיילת בטבריה נצפו השבוע גדולי הזמר החסידי, נמואל הרוש, איציק אשל ומוטי שטיינמץ. בתיעוד שהגיע לידי 'זופניק' נראה מוטי שטיינמץ - ההוא מהחשיפה בתחילת המדור - מכין בקבוק מטרנה לבתו הקטנה כשאיציק אשל מסביר לבעל הגלידריה מי הטאלנט שמולו.

ואילו הזמר רולי דיקמן, שחזר השבוע מהחופשה המפנקת בחו"ל נתפס מנשק בנתב"ג את המזוזה הגדולה המקדמת את פני הבאים והשבים ארצה.

(צילום: מני גנוט)

אחיו, יואלי דיקמן, המעבד, המנצח והשדרן, נצפה השבוע בקניון רמות מתמודד בגבורה עם עשרות מעריצים ומעריצות שביקשו סלפי.

הזמר קובי ברומר שטס לנופש בארצות הברית, פקד את ציונו של הרבי מליובאוויטש ונשא תפילה נרגשת.

אותו ברומר, אגב, מצא דרך יצירתית לשדר את תוכניתו היומית ב'קול חי מיוזיק' - היישר מדירת הנופש בניו יורק הרחוקה. כך זה נראה...

יש מי שניצל את ימי החופשה כדי לעשות קצת כושר, למען כבודו יתברך. הנה הזמר והקלידן, אריק דביר, לא עושה הנחות לעצמו.

את הזמר משה קליין, שהתחדש לאחרונה בג'יפ מרצדס, ראינו השבוע כשהוא מפנק את שני ילדיו בגלידה כבקשתם.

(צילום: א. ריס)

ואילו את הזמר החסידי אהרל'ה סאמט ראינו בהקלטות לדיסק חדש שיצא לקראת ראש השנה.

מסר של אחדות: הזמר החסידי אברהם פריד חוזר להופיע בישראל, לאחר שנת הקורונה, ובהופעה הקרובה שלו יארח את הזמר הישראלי אביב גפן, איתו ביצע דואט בשיאה של מגפת הקורונה.

הזמר בני פרידמן הקליט בניו יורק את הקטע שלו ל'שיר האחדות' שחיבר והפיק הזמר וכוכב הרשת שוקי סלומון. השיר יראה אור בראש חודש סיון בהשתתפות 25 זמרים מהגדולים במוזיקה היהודית בארץ ובעולם.

הזמר ארי היל ועסקן חסידות ברסלב ישראל ברקמן נצפו יחד בסוף השבוע שעבר, לאחר טבילה טהורה, לקראת שבת התעלות שנערכה באוהלים על גדות נהר הירדן.

ברחובות עיר התורה והחסידות בני ברק ראינו השבוע את הזמר והיוצר יונתן רזאל כשהוא לבוש בכובע וחליפה, וצועד לצד מורו ורבו, הצדיק רבי שמעון גלאי.

(צילום: דוד קשת)

בשמחת האירוסין למפיק מיכאל כפלין עם פייגי גל - התקשר גדול הזמר החסידי אברהם פריד לאחל מזל טוב לזוג המאושר באמצעות שיחת וידאו. 'זופניק' היה שם כדי לתעד את הרגע המאושר.

חרדים מן המניין: הזמר ישי לפידות והחזן צבי גרינהיים צילמו השבוע סצנת חתונה על סט הצילומים לסרט ״הום״ שיעסוק בסיפורים מהעולם החרדי. לפידות בתפקיד אבי הכלה וגרינהיים בתפקיד הרב המקדש. הפקת שחקנים וניצבים: יוסי הופמן.

על סט הצילומים של "הום" נצפו השבוע גם כוכב הוואטסאפ החרדי, חיים לייזער פונפדר, וניצבים חרדים יחד עם השחקן ניב מג'ר.

בתפקיד הרב הדיין: איש העסקים והיזם החרדי יקי רייסנר, ממגישי תוכנית 'הנדל"ן' ב'כיכר השבת', נצפה השבוע על סט הצילומים לסרט 'אמצע החיים'.

ומי שנצפה השבוע בטרקלין בטורקיה הוא המאסטר דודי רובינשטיין. ל'זופניק' נודע כי בקרוב יהיו הפתעות ביעד החדש, לאחר שהסגר המקומי, יסתיים.

הרב ברוך דרעי, חתנא דבי נשיאה של הראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף, ביקר השבוע ב-770 וזכה לסיור מיוחד בספרייה ההיסטורית של חב"ד.

רגע לפני שמאות אלפים עלו לציונו של הרשב"י, בערב ההילולה, ראינו את הידוענית לינור אברג'יל מגיעה להתפלל בציון הרשב"י במירון.

(צילום: א.א.ט)

את הזמר הישראלי משה פרץ, ראינו השבוע בהילולת רבי מאיר בעל הנס, בכולל 'אוהל יצחק' בנשיאות רבי יצחק אבוחצירא ברמלה.

ואילו הזמר רגב הוד נכנס לברכה והתייעצות אצל הרב שלום ארוש מבכירי רבני ברסלב.

(צילום: מיכאל בן אבו)

סע בדרכים טובות: הקבלן דביר יצחקי מהדרום, מהתורמים הגדולים לעולם התורה בנתיבות ומקורבם של רבנים רבים באזור, הביא לישראל את ה'ברבוס' הראשונה בישראל, לה 800 כוח סוס. ומה העלות, אתם שואלים? 2.2 מיליון שקלים. לבריאות שיהיה.

שחקן נבחרת ישראל מנור סולומון הגיע השבוע לביקור בבית הספר היהודי באנטבקה שבקייב, שיחק עם הילדים וניפגש עם הרב הראשי לאוקראינה הרב משה אסמן.

(צילום מתוך אינסטגרם @1anatevka)

ברכת מזל טוב לאלי דן, מאנשי 'כיכר השבת', לרגל הולדת בתו בשעה טובה ומוצלחת. "לאם ולילדה שלום", עדכן דן את עוקביו.

ברכת מזל טוב גם לרב ישראל וולך, מנאמני ביתו של מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי, לרגל הולדת הבן.

ולסיום, חמש הכתבות הנצפות ביותר ב'כיכר השבת' בשבוע האחרון:

יש לכם סיפור פיקנטי על דמות מוכרת? צילמתם תמונה מעניינת של סלבס חרדים או שלוחי דרבנן מתפנפנים בחו"ל / טורפים במסעדה / בבידוד מה'קורונה' / או סתם באמצע הליך שגרתי מחיי היום יום?
'זופניק' כאן בשבילכם, כל הזמן - לחצו כאן

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר