הבכי והכאב. צפו

'אם אתם פה': זעקת האב, מול משאית זק"א עם גופות בניו

זה קרה בזירת האסון במירון, לפני שמשאית ארגון זק"א יצאה עם עשרות הגופות לכיוון 'אבו כביר': "רבי שמעון, הבאתי לך אותם חיים! רוצה אותם חיים!", זעק האב השכול. צפו (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
(ללא קרדיט)

בתיעוד שנחשף כעת (שלישי), חמישה ימים אחרי אסון מירון, נראה הרב מאיר נחמן אלחדד, ששכל את שני בניו באירוע המחריד, כשהוא זועק מול משאית זק"א, בה שכבו גם שתי גופות יקיריו.

זה קרה ביום שישי, בזירת האסון במירון, רגעים לפני שרכבי ארגון זק"א יצאו עם עשרות הגופות לכיוון המכון לרפואה משפטית באבו כביר, כדי לזהות את ההרוגים באופן סופי.

כשהוא עומד מול פתחה האחורי של המשאית, פתח הרב אלחדד בזעקות שבר ובכי, וכך אמר: "יוסף דוד ומשה מרדכי, אני לא יודע אם אתם פה, אבל אם אתם פה, אני אומר לכם שתדעו לכם שהסתלקתם מהעולם באמצע השמחה של רבי שמעון בר יוחאי".

"הייתם על הציון של רבינו בראש השנה, והוא הבטיח שהקב"ה לא יקח אחד מאנשיו קודם זמנו. מה שקרה, אני לא יודע... זו גזירה", התייפח האב. "אני הייתי לוקח אתכם, שם אתכם בציון של רבי שמעון בר יוחאי ואומר: רבי שמעון, הבאתי לך אותם חיים! אני רוצה אותם חיים!".

הרב אלחדד המשיך: "מה לעשות שאנחנו לא נמצאים בחוקי ישראל, ועכשיו לוקחים אותם לאבו כביר, אפילו שאני אבא שלכם ויכול לזהות אתכם כשאסתכל בתמונות שצילמו, אבל לא נותנים לי לעשות את זה".

"יש מצב ללכת לרבינו גם קודם הקבורה, כמו שרבי נתן זכה, אז אני אומר לכם: יוסף דוד בן אלישבע ומשה מרדכי בן אלישבע, תלכו ישר לרבינו, ה'נחל נובע מקור חכמה', תעוררו רחמים על הצרות של עם ישראל ותצעקו 'עד מתי'?!", סיים אלחדד את זעקתו קורעת הלבבות, שגרמה גם לקשוחים שבאנשי זק"א במקום להישבר, ולבכות האחד על כתפי רעהו.

צפו בווידאו

לסיוע למשפחות הנפגעים באסון מירון לחצו כאן

  • תיעוד זה מופץ ברשתות החברתיות, וניסיונותינו לאתר את בעל זכויות היוצרים לא צלחו. אם זהות הצלם ידועה לכם, הודיעו לנו בדוא''ל desk@kikar.co.il. השימוש בתיעוד נעשה בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים, התשס''ח-2007.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר