'אני מפחדת'

איים על הילדה החרדית: "ארצח את הורייך ואחטוף אותך"

משטרת העיר סיאטל שבוושינגטון מבקשת את עזרת הציבור בחיפוש אחרי גבר אנטישמי, שסימן הצדעה נאצית בחלון ביתה של משפחה חרדית ואף איים על ילדה בבית כי יחטוף אותה (חדשות)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
האנטישמי ליד בית המשפחה (צילום: מצלמות אבטחה, News 5)

אנטישמיות בארה"ב: משטרת סיאטל מחפשת אחר גבר אנטישמי, שסימן הצדעה נאצית בחלון ביתה של משפחה חרדית ואף איים על ילדה בבית כי יחטוף אותה וירצח את הוריה.

לפי דיווח באתר החדשות המקומי News 5, התקרית האנטישמית אירעה שלשום (שני) בעיר סיאטל שבמדינת וושינגטון בארצות הברית. העיר מאכלסת קהילה יהודית גדולה (כ-10,000 יהודים, י"נ) לצד אוכלוסייה אפרו-אמריקנית רחבה.

משטרת סיאטל קיבלה תלונה מאם חרדית תושבת שכונת פרמונט בעיר, שסיפר כי אדם שחבש כובע עם הכיתוב USA ניגש לביתו, ומשראה שמותקנת מזוזה על המשקוף סימן אל מול חלון הבית הצדעה נאצית.

האם סיפרה כי לאחר שהתרחק מעט מהבית, חזר אל חלון החדר שבו היתה באותה שעה בתה הקטנה, וצעק אליה: "ארצח את הורייך ואחטוף אותך".

את החשוד ניתן לראות בתיעודים של מצלמות אבטחה המותקנות על הבית. משטרת סיאטל פרסמה את התיעודים וקראה לציבור לזהות את האיש כדי לסייע בלכידתו.

סיאטל מלאה בשנים האחרונות בגילויי אנטישמיות - שבאים לידי ביטוי בעיקר בצורת גרפיטי, אך האם סיפרה לכלי התקשורת כי "זה האירוע הכי גלוי שחוויתי, ואני מפחדת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר