בקריית משה

בחור הישיבה שנרצח בפיגוע; מובא למנוחות

"לפחות זכינו כמה ימים לראות אותו לפני שהוא נפטר", כך ספדה בדמעות אמו של בחור הישיבה יהודה גואטה הי"ד שנרצח בפיגוע • בשעה זו הוא מובא למנוחות; תיעוד (חדשות)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
פולארד בלוויה (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

בחור הישיבה יהודה גוואטה הי"ד, שנפטר אמש (רביעי) מפצעיו בבית החולים - לאחר שנפגע בפיגוע בצומת תפוח, מובא היום למנוחות בהלוויה שיצאה סמוך לבית הוריו בשכונת קריית משה בירושלים.

מסע הלוויה החל בבית הכנסת של הרב מרדכי אליהו זצ"ל, ברחוב ריינס בירושלים, אמו, מלכה ספדה לו בדמעות: "לפחות זכינו כמה ימים לראות אותו לפני שהוא נפטר - אלו היו ימים של חסד".

עוד אמרה האם: "ביום ראשון אחר הצהריים יהודה יצא מהבית, שמחתי שהוא יצא בשעות האור. אחותי התקשרה אליי, אמרה לי שמשהו קרה בצומת תפוח וידעה שהוא נמצא בסביבה. התקשרתי אליו, שלחתי לו הודעות, אבל הוא לא ענה".

"לצערי", הוסיפה האם, "בסוף ענה לי איש צוות מהמיון ואמר לי שהוא נמצא שם" סיפרה אימו. "הוא היה הילד השני מתוך שבעה. ילד מוכשר וחכם מאוד. עשה הכל בזריזות, רצינות והתמדה עם המון אהבה; חלם להתגייס לשייטת 13".

יוסי דגן ראש המועצה האזורית שומרון ספד: "לבנו מרוסק, יהודה היקר, נער צעיר חייכן מלא אהבת ישראל, כל החיים היו לפניך, הצטרפת לישיבת איתמר בשמחה, ללמוד תורה שבה חשקה נפשך, בשפיץ של ההתיישבות בלב ארץ ישראל בישיבה החשובה הזו. היית מסור לעם ישראל התאמנת בכל הרצינות כדי להתגייס לשייטת 13 לקומנדו הימי רצית בכל מאודך ללמוד תורה עם חבריך בישיבה וראש הישיבה - הרב ואן דייק , לגדול בתורה, לתרום לעם ישראל".

"יהודה הי"ד לא מת מסרטן, הוא לא נהרג בתאונת דרכים - הוא נרצח. הוא נרצח כי הוא היה יהודי בארץ ישראל. יהודה אחינו היקר והקדוש! אנו נשבעים לך שזה לא ייעצר. הטרור הפחדני והשפל, לא יגדע את זה. ההתיישבות בשומרון ובכל ארץ ישראל רק תתחזק! נתחזק יחד ונתנחם בבניין ארצנו האהובה. אנו עומדים כאן לבנו מרוסק אך רוחנו איתנה!".

"אלישע ומילכה, בני משפחת גוואטה היקרים, לעולם לא נעזוב אתכם, לעולם לא תהיו לבד, אתם חלק ממשפחת השומרון לתמיד. בבניין ארץ ישראל ננוחם. אנחנו מבטיחים לך, יהודה הקדוש, להמשיך לבנות ולהתיישב באופן הטוב והחזק ביותר! תהי נשמתך הזכה והטהורה צרורה בצרור החיים!".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר