צעק "מוייסר"

'הסתה': העשי טישלר נשפט לעבודות שירות

השדרן והפעיל החרדי מבורו פארק קרא להפגנות אלימות ותקף עיתונאי חרדי, בתקופת הגבלות הקורונה • טישלר: "עבודות שירות זה לא עונש, אני משרת את הציבור" (חרדים)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
העשי טישלר (צילום: Shutterstock)

העשי טישלר, שדרן רדיו ופעיל חברתי חרדי מבורו פארק, נשפט לעשרה ימי עבודות שירות בגין הסתה.

כזכור וכפי שדיווחנו בהרחבה, מיד עם צאת חג שמחת תורה - בתקופת הגבלות הקורונה בעיר ניו יורק - נעצר טישלר על-ידי המשטרה המקומית, בחשד למעורבות בתקיפת העיתונאי החרדי, יעקב (ג’ייקוב) קורנבלו, שקרא לשמור על ההנחיות ודיווח על מוקדי הדבקה והפצה של נגיף הקורונה.

לפי החשד טישלר הסית את הקהל לתקוף את העיתונאי ולכן נעצר. בסרטונים מהאירוע נצפה טישלר עומד צמוד לקורנבלו כשהוא ללא מסכה, וצועק עליו "מוייסר". לאחר מכן קרא גם לקהל שהתגודד סביבו לצעוק את אותה קריאה.

הרשתות החברתיות החרדיות סערו אז ובבורו פארק התארגנו הפגנות מקומיות, בראשות פוליטיקאים, נגד המעצר - שנטען שמניעים אנטישמיים.

כעת, מגיע עונשו של טישלר. לאחר שהודה בפני שופט במיוחס לו אך טען כי עשה זאת 'לטובת הציבור', פסק השופט בדיון שנערך שלשום (שישי) באופן וירטואלי, כי על טישלר יוטלו עשרה ימי עבודות שירות.

לאחר שימלא את ימי השירות, ינוקה התיק הפלילי שלו - מה שחשוב מאד, שכן טישלר מתעתד להתמודד על מקום בעיריית ניו יורק.

טישלר, שהתפרסם בשנים האחרונות בבורו פארק בשל התנדבותו בתחומים שונים, המעיט בחומרת גזר הדין שלו וטען בתגובה כי "זה לא עונש. אני אעשה עשרה ימי עבודות שירות, למרות שבכל שבוע אני עושה ארבעה, חמישה או שישה ימי שירות ציבורי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר