מתיחות שיא • צפו

גם הערב: מהומות והפרת סדר במזרח י-ם

המהומות במזרח ירושלים, התחדשו הערב שוב, ‏כאשר עשרות צעירים ערבים החלו ליידות חפצים על שוטרים. כוחות מתוגברים של משטרה ומשמר הגבול נמצאים במקום (חדשות)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
המהומות הערב (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

כוחות משטרה ומשמר הגבול פועלים בשעה זו (ראשון) בעקבות מחאה שהחלה בשער שכם תוך התפרעות הכוללת יידוי אבנים, חפצים, השלכת רימון עשן וירי זיקוקים לעבר השוטרים.

ממשטרת ישראל נמסר: "בעקבות מחאה תוך הפרת סדר שכללה זריקת זיקוקין לעבר בתים בשכונת שיח ג'ראח במזרח ירושלים, בהשתתפות עשרות מתפרעים, פועלים במקום כוחות משטרה ומשמר הגבול תוך שימוש באמצעים על מנת להשיב את הסדר ולמניעת חיכוך בין מפרי הסדר לשאר דרי השכונה".

כזכור, מוקדם יותר הערב - אם או בלי קשר, נורו מכיוון רצועות עזה שתי רקטות ששוגרו לכיוון אשקלון, בחסדי שמיים לא היו נפגעים ומערכת כיפת ברזל הצליחה ליירט את אחת הרקטות.

בתוך כך, בישראל נערכים לקראת ימים של מתיחות ביטחונית וצה"ל, המשטרה ומד"א העלו את רמת הכוננות.

אתמול נמסר הודעה של ארגון הטרור חמאס כי: "אנו מצדיעים לאנשינו האיתנים הנמצאים בירושלים ובמסגד אל-אקצא ואומרים להם שהמפקד מוחמד דף הבטיח לכם - והוא לא יפר את הבטחתו".

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר אמר: "הפרעות חזרו והמשטרה אינה נוכחת, אני שוקל לחזור לשכונת שמעון הצדיק. לצערי, אני קרוב לחזור לשכונת שמעון הצדיק והפעם עם כל חברי הכנסת מהימין שאכפת להם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר