מבצע "שומרי החומות"

דו"צ: "אנחנו לפני יממה של לחימה עצימה"

תת אלוף הדי זילברמן, דובר צה"ל, התייחס הבוקר לתקיפות צה"ל ברחבי רצועת עזה והבהיר כי האירוע יימשך ימים ולא שעות. לדבריו, כשליש מהרקטות נופלות בשטח עזה (ביטחון)

ב. ניסני | כיכר השבת |
דיון ערכת המצב בראשות הרמטכ"ל, אמש (צילום: דובר צה"ל)

דובר צה"ל, תת אלוף הדי זילברמן, התייחס הבוקר לתקיפות חיל האוויר ברצועת עזה וירי הרקטות משטח הרצועה לעבר מדינת ישראל: "״פגענו ב- 130 מטרות של חמאס וגא"פ, כולל בביתו של מג"ד בחמאס. כשליש מהרקטות נופלות בשטח הרצועה".

לדבריו: "התחלנו במבצע 'שומרי החומות', גלי התקיפות על פי תכניות שהוכנו בפד״ם בשנים האחרונות. תוקפים במספר גלים עצימים, תקפנו 130 יעדים יעדי טרור ברצועת עזה, 15 פעילים הרוגים. פעולה שלא עוצרת לשנייה, מבצעים תקיפות כבדות מהאוויר וציד מהאוויר עם כטב"מ".

תא"ל זילברמן הוסיף: "פגענו במטרות ייחודיות: חמ"ל המידע והמודיעין הצפוני של חמאס. מנהרות התקפיות שהיו סמוכות לגדר. ביתו של מג"ד בחמאס בבניין רב קומות".

דובר צה"ל הזהיר: "אנחנו נתפוס כל מי שמפנה נשק או מאיים בטרור כלפינו, כולל ארגונים סוררים כאשר הכתובת היא חמאס. היום יהיה עצים ויהווה המשך ישיר של התקיפות שבוצעו הלילה".

כמו כן, הוא עדכן: "גיבינו סוללות של כיפת ברזל מגוש דן ודרומה. עד כה, היו כ-200 שיגורים מרצועת עזה לעבר שטח ישראל, כאשר כשליש מהרקטות נופלות בשטח הרצועה".

לדבריו: "הפלסטינים משתמשים בנפגעים הרבים מהרקטות שנופלות ברצועה כדי לחזק נרטיב שישראל פוגעת בילדים. אנחנו מנסים למזער פגיעה בבלתי מעורבים, אנחנו תוקפים את הפעילים שנמצאים בתוך שטחים אורבניים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר