שיחה בהולה

הנשיא ריבלין יוצא נגד "האלימות הערבית"

נשיא המדינה ראובן ריבלין, קיים שיחה בהולה עם יו"ר ועד ראשי הרשויות הערביות, שעסקה בענין "האלימות הערבית" כהגדרתו, ודרש גינוי חריף וברור נגדה מהנהגת המגזר (בארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
ריבלין (צילום: Flash90)

נשיא המדינה יוצא היום (שלישי) חוצץ נגד ההתפרעויות והוונדליזם המכוון לפגיעה ביהודים. ריבלין, הדוגל בתזת "ריבוי השבטים" בישראל ומתנגד להכללות, הגדיר את המעשים הללו כ"אלימות ערבית".

בשיחת טלפון בהולה שקיים למודר יונס, יו"ר ועד ראשי הרשויות הערביות, העביר הנשיא מסר חריף מול האלימות הערבית שהשתוללה ברחובות חלק מהערים המעורבות בישראל הלילה, בהן לוד, רמלה ואזור המשולש.

"אסור לתת למראות הללו לחזור על עצמם", הדגיש ריבלין, "אסור לנו להיות שבויים בידי הטרוריסטים הרוצחים מהחמאס והג'יהאד, שיורים על אזרחי ישראל ללא אבחנה,".

הנשיא הסביר, כי מראות ומעשים שכאלה צריכים להדאיג את ההנהגה הערבית לא פחות מאשר את ההנהגה היהודית, וכי אם הראשונים לא ישמיעו קול זעקה ברור נגד הפגיעה בקודשי ישראל ובמרקם החיים המשותף, הפגיעה יכולה להיות בלתי הפיכה.

"אני פונה אליך לעשות ככל שביכולתך להרגעת הרוחות", הפציר ריבלין ביונס. "העם בישראל, יהודים כערבים, צריכים לשמוע את ההגנה הערבית משמיעה קול נחרץ וברור נגד האלימות המשתוללת, נגד הפגיעה בבתי הכנסת, נגד ההשתוללות הפרועה הזו".

נשיא המדינה הוסיף, כי כוחות המשטרה יעשו כל שיידרש על מנת להשיב את הסדר הציבורי, ושב וביקש את שיתוף הפעולה של ההנהגה הערבית על מנת להשיב לרחובות את השקט ואת החוק והסדר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר