תיעוד מזעזע

בית הכנסת נשרף וניזוק; ספרי התורה ניצלו

במהלך ההתפרעויות הקשות של ערביי לוד, הוצת בית הכנסת אהל יהודה ונשרף, כשלמקום נגרם נזק כבד ביותר. רק בנס ספרי התורה שהיו בארון הקודש המוגן ניצלו מהלהבות (בארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

בית הכנסת 'אוהל יהודה' בעיר לוד הוצת אתמול (שלישי), במהלך ההתפרעויות של ערביי העיר ונגרם לו נזק כבד. ספרי התורה שהיו בתוך ארון הקודש המוגן ניצלו בנס והוצאו מהמקום הבוקר כשהם ללא פגע.

כזכור, אתמול הורה מפכ״ל המשטרה רנ״צ יעקב שבתאי על עיבוי כוחות משטרה בצורה משמעותית בעיר לוד ובעוד מספר ערים מעורבות. מצב ׳אירוע חירום אזרחי׳ מקנה לשוטרים בשטח חופש פעולה רחב יותר בעיר שבה הוכרז מצב זה.

מהמשטרה נמסר, כי "משטרת ישראל תנקוט ביד קשה כלפי מפרי החוק והסדר וזה הזמן להדגיש כי מי שמפר הוראה של שוטר דינו עד שלוש שנות מאסר. מפכ״ל המשטרה מעביר היום את לשכתו לעיר לוד ובמקום יוקם חפ״ק משטרתי".

המפכ״ל עצמו מסר: "אנו עדים למצב שלא ראינו בעבר בערים מעורבות וזה כולל אלימות קשה על רקע לאומני, פגיעה בסמלי דת וגם נסיונות לפגוע בשוטרים ולסגור צירי תנועה מרכזיים. על משטרת ישראל מוטלות בימים אלה שורה של משימות לאומיות ואנו נבצע את המוטל עלינו ונשיב את הסדר על כנו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר