בתרגום לערבית

גנץ לערבים: המכה הפעם תהיה כואבת. צפו

החמאס מקריב אתכם בגלל הצרכים האישיים שלהם. אם בישראל יישנו במרחבים מוגנים - עזה תבער המכה הכואבת שהם סופגים זו ההתחלה", הסביר גנץ לערביי עזה צפו (ארץ)

מישאל לוי | כיכר השבת |
גנץ במסר לתושבי עזה (צילום: מתאם פעולות הממשלה בשטחים)

שר הביטחון בני גנץ יצא הערב (רביעי) עם מסר מתורגם לערבית לתושבי עזה בעמוד "אלמונסק" של יחידת תיאום פעולות הממשלה בשטחים: "בגלל חמאס לא תחגגו את עיד אל-פיטר. חמאס פתחו במערכה בגלל מניעים פוליטיים- ולא בגלל חופש הר הבית"

גנץ פנה לתושבים ואמר: "תושבי עזה, בפעם האחרונה שנפגשנו בעיד-אל-פיטר הייתי רמטכ״ל בצוק איתן, ועזה עדיין מנסה להשתקם. היום אני שר הביטחון ואם האלימות של חמאס לא תיפסק- המכה של 2021 תהיה קשה וכואבת יותר מזו של 2014.
ראשי החמאס נושאים באחריות לכך שבמקום להתכונן לחג אתם ספונים בבתים. לצערנו, הם פועלים ממרחב אזרחי ולכן הנזק יהיה גדול ועוצמתי. הם מקריבים אתכם בגלל הצרכים האישיים שלהם. אם בישראל יישנו במרחבים מוגנים- עזה תבער. אין משוואה אחרת".

"חמאס מצהיר", הוסיף גנץ, "שהמערכה נפתחה בגלל ירושלים והר הבית- זה שקר. הם עושים זאת ממניעים פוליטיים, מתוך מאבקי כוח. ישראל שומרת על חופש הדת וחופש הפולחן, ובימים שקדמו לפתיחת המערכה עלו מדי יום עשרות אלפים להר הבית להתפלל".

"אף מדינה בעולם", הסביר עוד גנץ, "לא תאפשר לירות טילים על אזרחיה- בוודאי שלא ישראל, בוודאי שלא אני. ארגוני הטרור מציגים מצג שווא שהם מנצחים- הם לא! חלק מאנשיהם כבר לא בין החיים והם לא האחרונים שניפרד מהם. המכה הכואבת שהם סופגים היא רק ההתחלה: בכירי חמאס על הכוונת ונסים על נפשם, מפקדות חמאס מתפוררות ובניינים נופלים.
תושבי עזה- יכולתם לחגוג היום, ובגלל חמאס וארגוני הטרור- לא יהיה חג בעזה."

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר