נסערת • צפו

אילה חסון הותקפה בלוד: "לא הפסקתי לבכות"

מגישת הטלוויזיה אילה חסון, הותקפה היום בעיר לוד על ידי יהודים, שניסו לתקוף אותה פיזית: "צריך לגנות את שני הצדדים", סיפרה באולפן לאחר שחולצה מהתקיפה. צפו (ארץ)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
רגע לפני התקיפה (צילום: חדשות 13)

מגישת הטלוויזיה אילה חסון מ'חדשות 13' וצוות צילום הותקפו הערב (רביעי) באבנים על ידי צעירים יהודים קיצונים - בעת שצילמו כתבה בעיר לוד על המהומות האלימות.

על פי הדיווח, התוקפים ניסו לרסק את מצלמתם, השליכו אבן גדולה על חסון שנפצעה קל, הסאונד-מן הצליח לגונן עליה והציל אותה מפגיעה קשה יותר.

"הכל טעון בעיר לוד בטירוף", סיפרה אילה חסון במהדורה המרכזית ב'חדשות 13', "ראינו שם דברים מאוד קשים, בתי כנסת וספרי תורה שנשרפו, ראינו כעסים בקרב אנשים רבים, יהודים מכל הארץ באו ללוד".

לדברי חסון: "כשבאנו לעזוב את העיר, הגענו ליד בית המשפט שם היה דיון, קבוצה גדולה של פורעים יהודים זרקו אבנים לעבר מכוניות, הם קלטו את הצלם שלנו מצלם - זינקו לעברו, חטפו את המצלמה וניסו לשבור ולרסק אותה כשהם מקללים במילות גנאי, בנוסף לכך חטפנו מטח אבנים. כוחות מג"ב שהוזעקו למקום הצילו אותנו, אם לא הם, לא היינו יושבים פה היום. לא הפסקתי לבכות, זה היה מלא חרדה, השנאה של קיצונים תכריע אותנו, את כל מה שבנינו במדינה".

לסיום אמרה: "צריך לגנות את שני הצדדים: את אלו ששורפים בתי כנסת וספרים וגם את אלו שבאים בקבוצות מאורגנות לנקום, אין מקום לשנאה הזאת".

מ'חדשות 13' נמסר: "אנו מגנים בתוקף את גילויי האלימות נגד אילה חסון, הצלם רמי סיגאווי והמקליט קובי שמר, בעיר לוד. עיתונאים, צלמים ואנשי תקשורת צריכים להיות חופשיים לעשות את עבודתם בכל מקום מבלי להרגיש מאויימים. עיתונאי 'חדשות 13' ימשיכו לעשות את עבודתם במסירות ומקצועיות, בכל ימות השנה בכלל ובעיתות משבר בפרט".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר