גל המהומות

תחנת הרכבת הוצתה בעכו: הרכבת שובשה

במהלך ההתפרעויות של ערביי עכו ניזוקה גם תחנת הרכבת בעיר וברכבת ישראל הודיעו כי הרכבות לא יוכלו להמשיך מתחנה זו. בשל המצב הביטחוני חלים שינויים נוספים (תח"צ)

(צילום: דוברות המשטרה)

רכבת ישראל הודיעה הבוקר (חמישי), כי במהלך המהומות האלימות של ערביי עכו נפגעה גם תחנת הרכבת בעיר - ולכן, עד לתיקון הנזקים, הרכבות באזור הצפון יתחילו ויסיימו את נסיעתן בתחנה הזו. על פי דיווןח המשטרה בחניון הרכבת הוצתו ארבעה רכבים שעלו כליל באש וייתכן שהם הגורם לנזקים לתחנה.

בהודעת הרכבת נכתב, כי "במהלך הפרות הסדר שאירעו הלילה באזור תחנת הרכבת בעכו, נפגעו תשתיות וכבלי התקשורת לניהול תנועת הרכבות. לפיכך, ועד לתיקון הנזקים, רכבות באזור הצפון תחלנה/תסיימנה את נסיעתן בתחנת עכו. לציבור הנוסעים תעמיד הרכבת מערך היסעים ללא תשלום בין תחנת נהריה לתחנת עכו".

ברכבת ישראל חלו השבוע שינויים נוספים, בהתאם להנחיות גורמי הבטחון, לא מופעלות רכבות בין תחנות באר שבע ואשקלון (קו הנגב המערבי) וכן חלים שינויים בלוח זמני הנסיעה בין תחנות אשדוד ואשקלון.

ברכבת ישראל הודיעו כי לפי שעה, ובאופן זמני, לא תחודש תנועת הרכבות בקווים: בית שמש - נתניה וראשל"צ - לוד הראשונים. כמו כן, פעילותו של קו כרמיאל - ב"ש תופסק זמנית.

בתוך כך, בחברת נתיבי ישראל ציינו עוד אתמול כי בשל המחאות וההתפרעויות של ערביי ישראל ברחבי הארץ, נגרמו נזקים במיליוני שקלים לתשתיות רשת הכבישים. תלישת רמזורים, תאורה וצמיגים שעלו באש גרמו לנזקים רבים לאספלט ולאמצעי הבטיחות שאת חלקם לא הצליחו לתקן בעקבות המצב הביטחוני.

עלות התיקונים המוערכת היא מיליוני שקלים ובנתיבי ישראל מסרו כי החברה פועלת בקשר הדוק עם המשטרה ורשויות נוספות על מנת למצות את הדין עם המשחיתים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר