עדכונים שוטפים

פגיעה ופצועים בפתח תקווה; "חמאס הופתע מהתקיפות"

לאחר לילה נוסף של גל תקיפות נרחב בעזה, בצה"ל אומרים כי חמאס הופתע מעוצמת התקיפות וכי מרבית מערך הייצור של חמאס והג'יהאד - הושמד • פגיעה ישירה בפתח תקווה • מתעדכן (אקטואלי)

ב. ניסני | כיכר השבת |
זירת הנפילה בפ"ת וכוח צה"ל על הגבול (צילום: חיים גולדברג ודוברות כבאות)

דובר צה"ל התייחס הבוקר לגל התקיפה המשמעותי הלילה (בין רביעי לחמישי) ברצועת עזה והתבטא כי ארגון הטרור חמאס הופתע מעוצמת התקיפה. לדבריו, מרבית מערך הייצור של חמאס והג'יאהד - הושמע על ידי צה"ל במהלך התקיפות בימים האחרונים.

בתוך כך, במהלך הלילה והבוקר נמשכו מטחי הרקטות לעבר יישובי הדרום, המרכז וגוש דן. במהלך הלילה רקטה פגעה פגיעה ישירה בעיר פתח תקווה וחמשה נפצעו באורח קל. נזק רב נגרם למבנים סמוכים.

עדכונים שוטפים:

10:15: צה"ל תקף מבנה נוסף של ארגון הטרור חמאס. מטוסי קרב וכלי טיס של צה"ל תקפו לפני זמן קצר משרדים של המודיעין הצבאי של ארגון הטרור חמאס ברימאל שברצועת עזה. צה"ל ממשיך בגל התקיפות הנרחב ברחבי רצועת עזה.

8:40: צה"ל הודיע כי תקף שני בנקים מרכזיים בעבודת ארגון הטרור חמאס. לפני זמן קצר מטוסי קרב וכלי טיס של צה"ל תקפו שני סניפים של הבנק המרכזי בעזה המשמשים את ארגון הטרור חמאס.

תיעוד התקיפה על הבנקים (דובר צה"ל)

08:00: נכון לשעה 06:00: החל מהשעה 20:00 אמש, זוהו כ- 130 שיגורים משטח רצועת עזה לשטח ישראל.

07:48: אזעקת צבע אדום בשדרות ועוטף עזה.

07:42: רשות שדות התעופה הודיעה כי בוטלו כלל הנחיתות בנתב"ג, הטיסות יופנו לשדה התעופה רמון.

07:38: האזעקה שנשמעה הלילה בעמק ישראל, באזור נהלל והסביבה היו אזעקות שווא,.

07:26: אזעקת צבע אדום בעוטף עזה.

07:24: צה"ל מעדכן כי במהלך הלילה הותקפה מנהרת טרור של חמאס המהווה חלק מפרויקט המנהור של ארגון הטרור חמאס ומוצבת מתחת לבית ספר ובקרבת מבנים אזרחיים נוספים.

07:20: דובר צה"ל מוסר כי מהלך הלילה תקפו מטוסי קרב וכלי טיס של צה"ל עשרות יעדי טרור ברחבי רצועת עזה.

07:00: אזעקת צבע אדום בעוטף עזה.

כאמור, מוקדם הלילה, רקטה פגעה פגיעה ישירה בעיר פתח תקווה. מהפגיעה נקלטו במיון, בבית החולים בילינסון, עוד 4 פצועים: גבר במצב בינוני, משאיפת עשן, אישה וגבר במצב קל, משאיפת עשן, וגבר נפגע חרדה.

פראמדיקית מד"א, גלי סופר, סיפרה על הנפילה: "מדובר בזירה מורכבת שנפרסה לאורך מספר בניינים, שנפגעו מהדף, ומספר רכבים עלו באש בחצרות. הגענו למקום בכוחות גדולים מאוד, שכללו אמבולנסים, ניידות טיפול נמרץ ועשרות חובשים ופראמדיקים.

"5 פצועים, בהם גבר בן 38 שנפגע באורח בינוני, וארבעה פצועים במצב קל שסבלו משאיפת עשן, בעקבות השריפות שפרצו ומפגיעות קלות מרסיסי זכוכית, טופלו במקום ופונו לבתי החולים. אנחנו מבצעים כרגע סריקות בדירות, בבניינים באזור, על מנת לאתר פצועים נוספים, במידה ויש".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר