המחבל נמלט

הפרעות בלוד: יהודי נדקר בדרך לבית הכנסת

יהודי נדקר בגבו על ידי ערבים בלוד כשהיה בדרכו לתפילת שחרית בבית הכנסת בשכונת רמת אשכול. מצבו מוגדר בינוני. האזינו להודעות המבוהלות שלו ושל רעייתו (חדשות בארץ)

שוטרים בלוד אתמול (צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90)

מהמשטרה נמסר, כי לפני זמן קצר (חמישי) התקבל דיווח על יהודי בן 34 שנדקר בפלג גוף עליון סמוך לשוק בלוד ע"י חשוד שנמלט. הפצוע פונה ע"י לבית החולים אסף הרופא במצב בינוני (עפ"י גורמי רפואה). כוחות משטרה במקום לבירור נסיבות האירוע.

מהמשטרה נמסר בנוסף הבוקר, כי לוחמי משמר הגבול של משטרת ישראל עצרו 36 חשודים בהפרות הסדר ובסבב מעצרים שנערך בעיר לוד.

במשטרה אמרו כי אתמול משעות הערב פעלו לוחמי מג"ב במספר מוקדים של הפרות סדר והתפרעויות בלוד שכללו זריקות אבנים, ירי זיקוקים, השלכת בקבוקי תבערה, הבערת צמיגים, הצתות ונגרם נזק רב ברחבי העיר. לוחמי מג"ב פעלו במוקדים השונים בעיר תוך שימוש באמצעים לפיזור הפגנות ובמהלכן עצרו 29 מפירי סדר.

בהמשך, לאחר לילה עמוס בטיפול בהפרות הסדר ברחבי העיר, לוחמי מג"ב יצאו לסבב מעצרים בעיר לוד בשעות הלילה המאוחרות על מנת למצות את הדין עם אלו שהפרו את הסדר והתפרעו. במהלך סבב המעצרים נעצרו עוד 7 חשודים.

במשטרה מתמודדים עם ביקורת חריפה של תושביה היהודים של העיר שטוענים כי הופקרו לגורלם מול ההתפרעויות של הערבים וכי למרות הכרזת העוצר בעיר החל מהשעה 8 בערב, למעשה הייתה נוכחות משטרתית דלה למדי ואף נורו לעברם יריות.

הבוקר דווח כי מצבו של הפצוע בן ה-37 מהלינץ' בעכו שהובא למרכז הרפואי לגליל, עדיין קשה. בתום הניתוח הוא הועבר לאישפוז ביחידה לטיפול נמרץ נוירוכירורגי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר