שומר החומות

נתניהו ב'כיפת ברזל': "אנחנו ממשיכים להכות בחמאס"

ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקר היום (חמישי) בסוללת כיפת ברזל באזור מרכז הארץ, זמן קצר לפני מתקפת הטילים של מרכז הארץ, והודיע כי המערכה תימשך וזה ייקח עוד זמן (ארץ)

(צילום: עומר מירון, סאונד: ניר שרף /לע"מ)

ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקר היום (חמישי) בסוללת כיפת ברזל באזור מרכז הארץ, זמן קצר לפני מתקפת הטילים של מרכז הארץ, במסגרתה 'כיפת ברזל' יירטה עשרה שיגורים בגוש דן.

"אני פה באחת הסוללות של כיפת ברזל, המפקדים, החיילות והחיילים עושים עבודה יוצאת מן הכלל בהגנה על שמי ישראל ואזרחי ישראל", אמר ראש הממשלה וציין כי "אי אפשר להגיע ל-100% אבל הם מגיעים קרוב מאוד לזה, וכולנו מעריכים את זה פעמיים: אחת בהגנה, ושתיים בהתקפה".

ראש הממשלה הוסיף ואמר כי "פעולות ההגנה של סוללות כיפת ברזל נותנות לנו מרחב תקיפה, וצה''ל תקף כבר מאות מטרות, עוד מעט נעבור את ה-1,000, ואנחנו ממשיכים להכות בחמאס תוך כדי הגנה על אזרחינו.".

"זה ייקח עוד זמן", הדגיש נתניהו, "אבל בתקיפות רבה, הן בהגנה והן בהתקפה אנחנו נשיג את המטרה שלנו - להשיב את השקט למדינת ישראל".

רה"מ נתניהו קיבל סקירה במקום ממפקד הגנ"א תא"ל גלעד בירן, מג"ד 137 סא"ל מאור גבריאל ומפקד הסוללה רס"ן אסף אוחנה.

בתום הסקירה שוחח רה"מ נתניהו עם הלוחמים של כיפת ברזל ושמע מהם על הפעילות המבצעית. רה"מ נתניהו הודה לצוות על תרומתו לביטחון תושבי ישראל.

(צילום: קובי גדעון / לע"מ)
(צילום: קובי גדעון / לע"מ)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר